fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסו אביטן צפוי לסכם בהפועל ת"א, קלינגר ומימר מועמדים לחדרה

המאמן המוערך מתקרב לאדומים, בחדרה זועמים וכבר פנו לניר קלינגר ולשרון מימר
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן. צילום: שלומי גבאי

סערה גדולה בהפועל חדרה סביב עזיבתו הצפויה של המאמן ניסו אביטן להפועל תל אביב. בחדרה הופתעו מכך שאביטן החליט להיענות לחיזורים של הפועל תל אביב, במיוחד לאחר שחתם על חוזה חדש בחדרה ואף בנה תוכנית מקצועית לקבוצה. בתחילה חשבו בחדרה לתבוע את המאמן על הפרת חוזה מכיוון שהאחרון כבר החתים מספר שחקנים ואף דרש לרכוש ציוד מיוחד בעלות של כ-120 אלף שקלים. לאחר מספר שיחות החליטו בחדרה לא לבצע שינויים דרסטיים ולאפשר למאמן לעזוב ללא פיצוי וזאת מכיוון שאביטן יכול היה גם לעזוב אם היה מתפטר מתפקידו. "ניסו כבר גיבש תוכנית ששווה הרבה כסף אבל לאמן בהפועל חדרה זה זכות ולא חובה ונמצא מאמן ראוי יותר", אמר גורם בהפועל חדרה.

במועדון כבר החלו בשיחות לגבי מועמדים להחליף את אביטן ובראשם ניר קלינגר ושרון מימר. מימר היה מועמד לקבוצה כבר לפני חודש ימים כאשר אביטן רצה לעזוב לביתר ירושלים אבל אז אימן בהפועל חיפה והעובדה שכרגע הוא מאמן חופשי מקרבת אותו לקבוצה. גם מאמן בית"ר ירושלים הנוכחי ניר קלינגר ערך שיחות ראשוניות עם אנשי חדרה אבל ביקש להמתין מספר ימים עד סיום תפקידו בבירה. "אם אביטן יודיע רשמית כי הוא עוזב אז תוך מספר ימים יהיה לנו מאמן חדש", אישרו במועדון.

מעבר לכך, שוער הקבוצה עומר חנין צפוי לצאת בקרוב ולסכם בקבוצת המילואים של מיינץ. חנין בן ה-21 שימש במשך העונה כשוער שלישי במועדון ובשלב מסוים כבר לא זכה להזדמנויות מצד אנשי הצוות המקצועי של המועדון. כבר לפני שבועיים יצא חנין למספר ימי התרשמות בגרמניה והרשים את אנשי מיינץ שמאמינים בו כדור העתיד וכמועמד להגיע לקבוצה הראשונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות