fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסו אביטן פוטר מהפועל חדרה, מגעים על קלינגר ומימר

בקבוצה לא אהבו את המגעים שניהל אביטן עם האדומים והודיעו על פיטורו. ניסו כתב: "אחת ההחלטות הקשות שקיבלתי בחיי"
ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי

ניסו אביטן סיים את דרכו בהפועל חדרה. סערה גדולה התחוללה בשל הפגישה של המאמן עם ראשי הפועל תל אביב, דבר שנעשה ללא ידיעת ראשי הפועל חדרה ובשל כך הוחלט להיפרד ממנו מיידית והמאמן פוטר עוד לפני שסיים את פגישתו עם האדומים. בחדרה הופתעו שאביטן נענה לפניית הפועל ת"א, במיוחד שרק לפני חודשיים חתם על חוזה חדש ואף בנה תוכנית מקצועית של הקבוצה.

בתחילה חשבו בחדרה לתבוע את המאמן על הפרת חוזה, מכיוון שהאחרון כבר החתים מספר שחקנים ואף דרש לרכוש ציוד מיוחד בעלות של כ-120 אלף שקלים, אולם נראה כי אביטן יעזוב ללא פיצוי מכיוון שגם כך יכול היה להתפטר. עם זאת, לפי הודעת המועדון, ייתכן שיבחרו לנקוט באמצעים משפטיים נגד הפועל ת"א. "בעקבות הפגישה של ניסו אביטן היום עם הנהלת הפועל ת"א, וזאת כאשר המאמן תחת חוזה בהפועל חדרה, היו"ר יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורן גולן הודיעו לאביטן כי הוא סיים את דרכו במועדון. אנו שוקלים את צעדינו מול הפועל ת"א, שמרשה לעצמה לפנות למאמן תחת חוזה מבלי שביקשה את הסכמתנו", נמסר מהמועדון.

על פי גורמים במועדון, השיחה בין אביטן לגולן הייתה קצרה ולא קלה. אביטן רצה לסיים את העונה בחדרה ולקבל את ברכת הדרך מראשי המועדון והופתע לשמוע דברים אחרים לחלוטין. גולן, שנחשב לאיש קרוב לאביטן גם מבחינה אישית, הבהיר לו: "החלטת ללכת לפגישה, אז מצדנו סיימת את דרכך במועדון". על פי אנשי חדרה, אביטן הופתע ואף קיבל בכאב את הנושא. עוזרו רון קלר ינהל את שני מחזורי סיום העונה וגם יעביר את האימונים בעקבות ההחלטה להיפרד מאביטן כבר עתה. "ניסו כבר בחר בתוכנית ששווה הרבה כסף, אבל לאמן בהפועל חדרה זה זכות ולא חובה ונמצא מאמן ראוי יותר", אמר גורם בהפועל חדרה.

במועדון כבר החלו בשיחות עם מועמדים אחרים ובראשם ניר קלינגר ושרון מימר. מימר היה מועמד לקבוצה כבר לפני חודש ימים, כאשר אביטן רצה לעזוב לבית"ר ירושלים, אבל אז אימן בהפועל חיפה והעובדה שכרגע מאמן חופשי מקרבת אותו לקבוצה. גם מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר ערך שיחות ראשוניות עם אנשי חדרה, אבל ביקש להמתין מספר ימים עד סיום תפקידו בבירה.

אביטן עצמו החליט לפרסם פוסט עזיבה מיוחד ובו כתב בין היתר: "איך נפרדים ממקום, מאנשים, מאוהדים, ממועדון שפתחו את הלב שלהם וקיבלו אותי להיות בן בית שלהם? פעם, הארובות של חדרה היו נקודת ציון גאוגרפית. היום, כשאני רואה את הארובות, אני מרגיש בבית. שובר את הראש איך לתרגם למילים את האהבה שלי אליכם, כדי שתבינו אותי ואת הצעד שלי. קיבלתי החלטה, אחת ההחלטות הקשות שהייתי צריך לקבל בחיים. עמדתי בפני לא מעט הצעות והזדמנויות להמשיך לתחנה הבאה. תמיד היה חסר משהו – התחושה בבטן. הפעם התחושה הזו קיימת. לעבור לאתגר הבא, מרגיש שזה הזמן עבורי.

לפני הכל, תודה ענקית לאורן! אורן וגלית גולן הם הרבה מעבר למשפחה בשבילי ובשביל משפחתי. אנשים מדהימים עם לב ענק ונתינה אין סופית. המעלה הגדולה של אורן היא האנושיות. תמיד יעזור ויתמוך גם ברגעים הכי קשים.

היו אוהדים ותיקים שחזרו, היה ארגון אוהדים עם תופים ודגלים "שנלחמו" ביציעים מול קהלים גדולים. היו אוהדים מכל הארץ שהתחברו אלינו ואהבו את מה שחדרה מייצגת.

היו שחקנים. אלוהים, איזה שחקנים. איכותיים, עם לב ענק, מקריבים מגופם, מהאגו שלהם, והולכים קדימה לעבר היעד והמטרה גם בימים שאף אחד לא נתן לנו סיכוי.

לא עזבתי את חדרה ברגעים הכי קשים. נשארתי ונלחמתי עם כולם על המועדון הזה. לא מעט פעמים בראיונות, דיברתי על הקסם שיש בחדרה. תשמרו על זה, תשמרו על רוח המועדון, תשמרו על הקסם. הקסם הזה הוא אתם. הקסם הזה זה הפועל חדרה -גבעת אולגה שולם שוורץ. אוהב אותכם ושלכם לעד, ניסו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות