fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משופל ועד פלאייר: כל מה שתרצו לבית בחנות אחת

חנות "עמרם אברהם" הוותיקה בחדרה ממשיכה להוביל את תחום הבניין ותמצאו בה כל מה שתצטרכו לבניין ולבית, והכל עם שירות חם, אדיב ומקצועי
חנות עמרם אברהם בחדרה
חנות עמרם אברהם בחדרה

חברת "עמרם אברהם ובניו בע"מ הוקמה ב-1990 ועד היום היא אחת מספקיות חומרי הבניין לתעשהי ומגורים הבולטות והמובילות באזור. החברה מספקת שירותים שונים הקשורים בבנייה, כמו שרותי משאיות, טרקטורים, שופלים וציוד מכני כבד, אינסטלציה, חשמל וציוד בניין ללקוחות מוסדיים ופרטיים.

בשנת 2002 הוקמה חברת הבת לנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים.

חברת "עמרם אברהם" נושאת את שמו של אבי המשפחה, היזם שגדל במעברה בגבעת אולגה ועלה לגדולה דרך חנות חומרי בניין שפתח. עמרם אברהם נולד בלוב וגדל במעברת אגרובנק בגבעת אולגה. ב-1978, בעת מבצע ליטני בלבנון, נפל אברהם בשבי חייליו של אחמד ג'יבריל מהחזית לשחרור פלסטין. אברהם שהה בשבי שנה, במהלכה עבר עינויים וסבל גופני ונפשי קשה. כששוחרר בעסקת השבויים הראשונה בתולדות מדינת ישראל, חזר לעירו חדרה ולשכונת נווה חיים, ופתח חנות לחומרי בניין ליד כביש 4, ששגשגה, עלתה וצמחה. עמרם נהרג בתאונה ב-2015. טור ארוך של משאיות, טרקטורים וכלי עבודה ליווה דרכו האחרונה של עמרם אברהם, ועיריית חדרה קראה רחוב על שמו באזור התעשייה של העיר.

חנות עמרם אברהם בחדרה
חנות עמרם אברהם בחדרה

כיום מקיפה חברת "עמרם אברהם" את כלל תחומי הבנייה. לחברה צי משאיות מנוף מרשים בעלי יכולת הנפה של עד 65 מטרים בפרישה כלל ארצית. לחברה משאיות מערבלי בטון ומשאבות בטון לאספקה מיידית לאתרי בנייה בכל רחבי הארץ. לחברה מפעל ברזל משלה והיא מספקת ברזל לפי דרישות הלקוח, כולל ליווי מקצועי צמוד כל הדרך לאתר הבנייה. עוד עוסקת החברה בפרזול משאיות, תיקוני הידראוליקה, שיפוץ מכולות ובנייתן, תיקונים מכאניים ועוד מגוון רחב של שירותים בתחום המכאניקה והבניין.

החנות בחדרה מספקת לא רק שירותים לקבלנים וחברות מוסדיים אלא גם ללקוחות פרטיים. החנות מציעה מבחר פרקטים, ארונות ואבזרי אמבט, כלים סניטריים, מבחר צבעים לכל מטרה, כלי עבודה, ביגוד והנעלה לעבודה. צריכים להחליף צינור, לסייד את הקיר או לבצע תיקון קטן בבית? זקוקים לפלאייר חדש? בחנות הבנייה בחדרה תמצאו את כל מבוקשכם, בתוספת שירות אדיב ומקצועי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות