fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפקד חדש ליחידת השיטור העירוני

מפקד חדש ליחידת השיטור העירוני בחדרה, אופיר אליתים, שיעבוד לצד מנהל היחידה דותן עומיסי. השניים יעמדו בראש היחידה הנחשבת כיחידת שיטור עירוני מצטיינת ארצית.
אופיר אליתים ודותן עומיסי
אופיר אליתים ודותן עומיסי

השיטור העירוני חדרה פועל ככוח ייעודי משולב של שוטרים שבראשם עומד קצין משטרה הכפוף למפקד התחנה, ופקחים מסייעים הפועלים במסגרת אגף ביטחון ואכיפה של העירייה.

היחידה, שאותה מובילים במשותף אליתים ועומיסי, מקדמת משמעותית את יכולת האכיפה ברמה העירונית. תמהיל הפעילות של הכוח המשולב כולל פעילות יזומה ופעילות תגובתית בהתאם למאפייני הרשות ואירועים שונים, וכן מאבק בתופעות בריונות, אלימות וונדליזם; מאבק בשכרות ועבירות הקשורות לאלכוהול; אכיפה בתחום בריונות, הקמות רעש, ועבירות חנייה ותנועה בוטות; אבטחת אירועים עירוניים, ביצוע צווים של בתי משפט עירוניים, ותגובה מהירה לאירועים שבתחום הטיפול של מערך השיטור העירוני.

מתגברים אכיפה. שיטור עירוני חדרה
מתגברים אכיפה. שיטור עירוני חדרה

בנוסף, השיטור העירוני חדרה יבצע אכיפה מוגברת במרכז העיר, בדגש על רחוב הגיבורים, במטרה למנוע עומסי תנועה, כולל אלה הנגרמים מעבירות חנייה כמו חניות כפולות בנתיב נסיעה, עמידה באדום לבן וחסימת כניסות לחניות של מבנים. כמו כן, יחידת השיטור העירוני תמשיך להילחם בתופעת האופניים החשמליים, ותתגבר את האכיפה נגד הרוכבים בצורה מסוכנת, הן להם והן להולכי רגל במדרכות ולנהגים בכבישים.

השיטור העירוני קורא לתושבים להגביר ערנותם ולהתריע במוקד 106 על בעיות תחבורתיות ועבירות חנייה בוטות, ובכך לסייע לאכיפה.

השוטרים והפקחים המסייעים ביחידה זוכים להערכה רבה על פעילותם, ופעמים רבות זוכים לתעודות הוקרה על נחישותם לפעול למען הסדר הציבורי, ועל הישגיהם בתחומי והגברת הביטחון האישי של התושבים במרחב הציבורי. בנוסף, מזה שנתיים ברציפות הוכרזה היחידה כשיטור עירוני מצטיין ארצי.

מנהל אגף אכיפה וביטחון בעיריית חדרה, איתן כהן, איחל לאליתים הצלחה בתפקידו החדש. כהן: "אני מאחל לאופיר אליתים ולדותן עומיסי הצלחה במילוי המשימות הרבות המוטלות על היחידה, ומשוכנע כי יובילו במשותף ובשיתוף פעולה מלא את השיטור העירוני להישגים והצלחות".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות