fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל בית הספר חופים הודיע על סיום עבודתו

עידו הכט הודיע על עזיבתו בשל סיבות אישיות, מחליפתו תתחיל בחפיפה בימים הקרובים
בית ספר חופים. צילום: עיריית חדרה
בית ספר חופים. צילום: עיריית חדרה

הורי בית הספר חופים שבמערב העיר קיבלו השבוע הודעה לפיה מנהל בית הספר עדו הכט לא ישוב בתחילת שנת הלימודים לתפקידו. הכט הוא המנהל השלישי שעוזב את בית הספר במהלך ארבע השנים האחרונות.

בהודעה שנשלחה מטעמו והופצה בין הורי בית הספר חופים, כתב עדו הכט, ששימש כמנהל בית הספר בשנתיים האחרונות, על עזיבתו את התפקיד. "בשבוע שעבר הודעתי למפקחת בית הספר ולמנהלת האגף לחינוך יסודי על סיום עבודתי בבית הספר מסיבות אישיות", כך נכתב בהודעה. "ברצוני להודות לכם ההורים על האמון שנתתם בי במהלך שנת הלימודים.  מיד עם חזרתי לארץ אתחיל בחפיפה עם המחליף/ה המיועד/ת על מנת להעביר את ניהול בית הספר בצורה מיטבית. אמשיך להיערך לקראת פתיחת השנה ואדאג  עם המנהל/ת החדש/ה והצוות החינוכי לפתיחה מיטבית של שנה"ל תש"פ."

ההודעה הותירה את הורי בית הספר המומים ומבולבלים ולאחר שיחה עם שלי הרוש, מנהלת החינוך היסודי בעיריית חדרה, נתקבל עדכון מטעמה בנושא. "עדו צריך להתרכז בשנה הבאה בעניינים אישיים אשר עלו לאחרונה. העומס והאחריות אשר באים יחד עם ניהול בית ספר לא יאפשרו לו את זה ולכן נאלץ לעזוב את תפקידו במפתיע".

כחלק מתגובתה להודעתו של הכט, ציינה הרוש כי מי שיחליף את הכט בתפקיד ימונה תוך מספר ימים. "עד יום חמישי ימונה מנהל מחליף ושלי עצמה תלווה את בית הספר באופן צמוד במהלך השנה הבאה. ישנם שני מועמדים מצטיינים עם הרבה תשבוחות על תפקודם". במהלך השבוע, אכן נבחרה מנהלת חדשה לבית ספר חופים ושמה יתפרסם בתחילת השבוע.

לצד השמועות באשר לסיבת עזיבתו של הכט את התפקיד, הורים רבים התלוננו על התחלופה התכופה של מנהלי בית הספר בשנים האחרונות. "הבעיה בבית הספר היא שבמהלך ארבע השנים האחרונות, זהו המנהל השלישי שעוזב. הבן שלי שעולה לכיתה ו' יפגוש בספטמבר הקרוב את המנהל הרביעי שלו מאז שהחל ללמוד בחופים", אמר אחד ההורים.

הכט, החליף את איילת ארבל, שעזבה את תפקידה בשל יציאה לשנת שבתון. לפניה, ניהלה סיגלית איצקוביץ' את בית הספר ועזבה את התפקיד לטובת משרת ניהול אגף החינוך בעיריית חדרה, אותו עזבה לפני חודשים אחדים, בשל סיום תקופת החל"ת ממשרד החינוך וחזרתה לעבודה במשרד החינוך.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות