fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיוחד לבלאק פריידי: מבצע 1+1 על מארזי הבירה ב-JEM’S  קיסריה

בירה טרייה ואיכותית, אוכל מוקפד וטעים, אווירה מעולה ומבצע אך ורק בסופ"ש ב- JEM’S קיסריה

ב- JEM’S קיסריה הכל סובב סביב הבירה האיכותית והמצוינת, המיוצרת מחומרים טריים וללא חומרים משמרים. בתפריט הבירות תמצאו לפחות שבעה סוגי בירה המיוצרים כולם במבשלה של JEM’S. בין אם אתם מעדיפים לשתות סטאוט אפלולי במרקם קטיפתי, אייל פירותי, לאגר מצוינת או בירת חיטה מרעננת, ב JEM’S יש את הכל, ישר מהברז לכוס, או לגראולר.

מנהל המסעדה ואחד השותפים, נווה בן חיים, מביא אתו מעל לעשור של ניסיון בתחום ההסעדה ויחד עם הצוות המקצועי של JEM’S  קיסריה, נמצא שם כדי להסביר לכם על הבירות שלהם ולעזור לכם להזמין את הבירה שהכי מתאימה לטעמכם. ואם זה לא מספיק, תוכלו להזמין במקום גם מגש טעימות מגניב, וליהנות מכל העולמות.

את הבירות של JEM’S אתם יכולים גם לקחת איתכם הביתה במארזים של רביעייה, שישייה או אפילו 24 בקבוקים; ובמיוחד לרגל חגיגת הבלאק פריידיי, בשישי ובשבת (29-30.12), יש מבצע שווה במיוחד, 1+1 על כל מארזי הבירה של JEM’S.

לצד הבירה, גם במטבח של JEM’S מילת המפתח היא טריות. נתנאל איבגי, השף ואחד השותפים במקום, מנצח על הצד הקולינרי, עם תפריט מעורר תיאבון שמיוצר כמעט כולו במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים: החל מהנקניקיות שנטחנות יום יום מבשר אנטריקוט וכבש ו'מנוקנקות' במטבח ועד לרטבים הביתיים כמו האיולי והצ'יפוטלה. בתפריט של JEM’S תמצאו גם אופציות צמחוניות וטבעוניות ואופציות למנות ללא גלוטן.

במקום נערכות הופעות חיות של מוזיקה וסטנד אפ עם אמנים מהשורה הראשונה, כמו: גיא ויהל, הדר לוי, דודו ארז, דניאל סלומון ועוד. אם חשקה נפשכם בארגון אירוע פרטי, הצוות של JEM’S שכבר הספיק לערוך במקום חתונות, בריתות, בר ובת מצוות ועוד שלל אירועים משמחים, מחכה לכם עם בירה, צ'ייסר וחיוך.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות