fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחוברים מסכמים שנה ומסתכלים אל העתיד

תנועת "מחוברים" תערוך כנס לסיכום השנה, שיתקיים במוצ"ש, 7.12, בהשתתפות השר וראש עיריית יבנה לשעבר מאיר שטרית ומהנדס העיר חדרה בעבר, האדריכל דני גולדברג.
"מתן תקווה וחזון". חברי תנועת מחוברים
"מתן תקווה וחזון". חברי תנועת מחוברים

"לאורך השנים האחרונות מיקדנו הרבה מפעולותינו בחשיפה של ליקויים, או הצפת הזנחה וחוסר שירות לתושב, מתוך כוונה לרתום את כוחנו הציבורי לתיקון ושיפור השירות, ושינוי סדר העדיפויות העירוני. בחרנו בכנס סיכום השנה שלנו להסתכל קדימה. לא להסתפק בהצבעה על השלילי ודרישה לתיקונו, אלא מתן תקווה וחזון", נמסר מהתנועה.

הדובר המרכזי של הערב יהיה מאיר שטרית, שבגיל צעיר נבחר לראש עיר, מבלי שממש תכנן זאת. שטרית הצליח להזניק את היישוב הקטן קדימה, והמשיך לשולחן הממשלה במגוון תפקידי שר. 40 שנותיו בשירות הציבורי מאפשרות לו זווית מבט ייחודית, הן מהצד של ראש רשות מקומית והן מהצד של שר בממשלה המקצה משאבים לרשויות.

האדריכל דני גולדברג, תושב חדרה, משמש כיום כמהנדס עיריית יקנעם.  כמהנדס העיר חדרה היה אמון על תכנית המתאר הנוכחית של העיר. גולדברג יסביר על מגמות עכשוויות בתכנון אורבני, וכיצד מגמות אלו מתחברות עם אופייה ונתוניה של העיר חדרה.

מוצ"ש, 7.12, אולם ויצ"ו, הרצוג 8 חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות