fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומנטום לדרך

סדנה המיועדת לסייע למשוחררים טריים לתכנן את עתידם בתחומי קריירה, לימודים, כלכלה ועוד, עומדת להיפתח במרכז הצעירים העירוני "טורבינה"
סדנה למשוחררים טריים
סדנה למשוחררים טריים

סדנת "מומנטום לדרך", המיועדת למשוחררים טריים מהשירות הצבאי (או לאומי), עומדת להיפתח במרכז הצעירים העירוני "טורבינה".

באמצעות הסדנה ירכשו המשוחררים הטריים (בטווח של חצי שנה עד שנתיים לאחר השחרור) סל כלים ולתכנון העתיד: בחירת קריירה, לימודים, קבלת החלטות, חיסכון וייעוץ כלכלי ועוד.

הסדנה מועברת על ידי מנחים מקצועיים ומסייעת לצעירים לבנות תוכנית עבודה אישית ממוקדת ואפקטיבית לעתידם.

במרכז הצעירים העירוני, הפועל במסגרת  עמותת "פנאי העיר", מסבירים כי, "החיילים מחכים בכיליון עיניים ליום השחרור מהשירות הצבאי. על פניו זהו רגע משמח, של שחרור, חירות ובחירה חופשית. אך האופוריה מתחלפת במהרה בהבנה שבהיעדר מסגרת יש צורך לקבל החלטות בתחומים רבים, כמו איפה לעבוד? איך חוסכים כסף? לאן מטיילים? וכמובן מה ומתי ללמוד. הסדנה נועדה לתת מענה מקיף ואיכותי לכל המחשבות וההתלבטויות לאחר שחרור מהשירות".

מדובר בסדנה קבוצתית של 6 מפגשים, שתתקיים במרכז הצעירים העירוני (רחוב הנשיא 15) החל מסוף יולי.

משתתפי הסדנה יקבלו מגוון רחב ואיכותי של תכנים, ידע וכלים פרקטיים לבנות את העתיד שלהם:

החל מחשיפה למגמות בשוק העבודה העתידי, דרך מודלים של קבלת החלטות, הצבת מטרות וחתירה להשגתן, מידע על שלל מסלולי הלימוד, מלגות לימודים, עריכת קורות חיים, הכנה לראיונות עבודה ועוד תכנים רבים. את הסדנה ינחו מרצים מטעם עמותת "מומנטום למשתחררים" שהוקמה במטרה לסייע ולכוון את דור הצעירים בשלב המעבר מהשירות הצבאי לאזרחות.

רכזת חיילים משוחררים במרכז הצעירים, אולה פרץ: "חיילים משוחררים רבים חווים בלבול מאוד גדול אחרי השחרור. החלטות משמעותיות צריכות להתקבל בתחומים רבים. נראה כי לכל החלטה יש השלכות לגבי היתר, וקשה להחליט מאיפה מתחילים. סדנה קבוצתית, בהשוואה למשל לפגישה אישית, מאפשרת לשוחח על כך בקבוצה ולהבין שכולם באותה סירה, שהם לא לבד, יש למי לפנות. משם אפשר להתחיל בלמידה וחשיפה למידע וכלים מקצועיים לבנית תוכנית לעתיד הקרוב והרחוק.".

לפרטים נוספים ורישום לסדנה ניתן ליצור קשר עם מרכז הצעירים העירוני בטלפון 04-6331787.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות