fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומו ניסטל פוטר מאימון הנוער של הפועל חדרה

ההפסד להפועל ראשל"צ, היריבה מתחתית ליגת העל, חתם את דרכו של ניסטל. ישראל צרפתי יאמן עד סוף העונה
מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל. צילום: שלומי גבאי

זעזוע נוסף בקבוצת הנוער של הפועל חדרה. מאמן הקבוצה מומו ניסטל פוטר מהקבוצה לאחר ההפסד בשבת האחרונה להפועל ראשון לציון 3:1. המשחק היה מול הקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום ובחדרה ראו בו הזדמנות אחרונה לחזור לליגה, ולאחר ההפסד החליטו על פיטורי המאמן. בתחילת השבוע נערכה שיחה בין ניסטל לבין היועץ המקצועי אורן גולן שבה הוחלט על פרידה.
ניסטל הוא המאמן השני שעוזב את הקבוצה אחרי שיוסי ג'נח עזב להפועל רעננה. המנהל המקצועי ישראל צרפתי מונה לאמן את הקבוצה עד תום העונה. צרפתי סיכם עם גולן כי אם יצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל, ימונה מאמן אחר בעונה הבאה וצרפתי יחזור לתפקידו המקורי כמנהל מקצועי. אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, יקבל צרפתי את המושכות בנוער גם בליגה השנייה, במטרה לחזור לליגת העל.
צרפתי: "אין ספק שהמצב שלנו בכי רע אבל עוד לא איבדנו תקווה וננסה לבצע את השינויים המתאימים בכדי להגיע לתוצאות טובות יותר. הסיכוי להישאר בליגה הוא קטן אבל אפשרי ובכדי שזה יקרה כולם צריכים להירתם למשימה".
המשחק מול ראשון לא התעלה לרמה גבוהה כאשר בן אמסלם העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-13, כשדייק מהנקודה הלבנה, אולם הקבוצות ירדו למחצית מאוזנות אחרי שעומר יונס השווה (37). בחצי השני ראשון שוב עלתה ליתרון בזכות אמסלם הצעיר, שרשם צמד גדול (77). עמוק בתוך תוספת הזמן, מוחמד במבה הוסיף לזכות הכתומים מהנקודה הלבנה וחתם את תוצאת המשחק שהביא כאמור לסיום דרכו של ניסטל בחדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות