fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות רצון האוהדים, ערן לוי מחוץ להפועל חדרה

כתובות נאצה נגד המאמן אורי גוטמן רוססו במגרש האימונים, הקשר התאמן עם הקבוצה אך לא הרשים ולא הוחתם
כתובות הנאצה במגרש האימונים של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
כתובות הנאצה במגרש האימונים של הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שבוע לא קל עבר על הפועל חדרה. דווקא במהלך פגרת הנבחרת ובימים בהם מחפשת הקבוצה אחר חיזוק, סערו הרוחות בעימות חריף שהגיע לשיאו בלילה שבין שבת לראשון. כתובות גרפיטי קשות רוססו במתחם האימונים כנגד המאמן אורי גוטמן. הסיבה: רצון הקהל להחתים בקבוצה את הקשר ערן לוי.

תחילת הפרשה במשחק הראשון בגביע הטוטו מול קריית שמונה. אוהדי חדרה פנו ישירות להנהלת הקבוצה וביקשו להחתים את אקס נתניה שלא מצא קבוצה. כבר באותה תקופה הבהיר גוטמן כי אינו רואה את לוי משתלב בסגנון המשחק שלו ואינו מוכן להתפשר בנושא. גוטמן אף הבהיר כי אם לוי יגיע למתחם האימונים, יהיה זה יומו האחרון בקבוצה. ואז הגיע השבוע האחרון..

ביום שלישי שעבר נערכה שיחה בין חברי עמותה שונים במועדון ובה עלה שב ועלה שמו של ערן לוי. היועץ המקצועי אורן גולן החליט לשוחח עם לוי וביקש ממנו להתחיל ולהתאמן בקבוצה. לוי הביע את הסכמתו מתוך רצון לחתום בחדרה ולשחזר את ימיו בליגת העל והתייצב לאימון הבוקר ברביעי. במקביל, שוחח גולן עם גוטמן וביקש ממנו לתת הזדמנות ממשית ללוי. אלא שגוטמן החליט ביום רביעי שלא להעביר את האימון ונתן את ההובלה לעוזרו שרון זהביאן. גוטמן שוחח עם גול ובהמשך צפה באימון מהצד, לא התייחס לערן לוי ולא לחץ את ידו, מה שהסעיר את אנשי חדרה. במקביל, תמונתו של  לוי במדי חדרה עלתה בקבוצת האוהדים בפייסבוק והגיעה למספר שיא של מעל ל-5,000 לייקים.

ערן לוי באימון הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ערן לוי באימון הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

ביום חמישי נקבע משחק אימון מול סקציה נס ציונה בו הפסידה חדרה 1:0 תוך תצוגת נפל. לוי שיחק מחצית אחת. גוטמן לא העביר את המשחק אלא צפה בו מהצד. בסיום המשחק כינס גולן את השחקנים והצוות המקצועי ונזף בהם: "היכולתם שלכם מביכה ויהיו לזה השלכות". לאחר המשחק יצא גולן לחופשה פרטית בחו"ל ועוד בערב חמישי ערך שיחה ארוכה עם גוטמן. גולן זעם על ההתנהלות של גוטמן ואילו האחרון כעס על 'ההנחתה' לכאורה של ההנהלה בנושא לוי.

"אמרתי כבר בעבר שאני חושב שערן לוי שחקן מצוין אבל הוא לא מתאים לסגנון שלנו ואנחנו צריכים שחקנים בסגנון שונה", אמר גוטמן לגולן. גולן קיבל את עמדת המאמן ובמוצאי שבת הודיע מנהל הקבוצה איציק טפירו לערן לוי "אל תגיע יותר לאימונים".

הסאגה גרמה לזעם בקרב האוהדים שקראו לפיטוריו של המאמן וכאמור ריססו כתובות גרפיטי קשות כנגדו. באימון ביום ראשון הגיעו אוהדים ומחו נגד גוטמן. מהמועדון גינו את האלימות ומסרו בתגובה: "חשוב לנו להבהיר לאור האירועים האחרונים כי הפועל חדרה מגנה כל סוג של אלימות. חשוב לעשות הפרדה בין מעורבות אוהדים, שהיא מבורכת, לבין התערבות בוטה! הפועל חדרה תנקוט באפס סובלנות כלפי אוהדים אלימים שיחליטו לקחת את החוק לידיים, כולל הגשת תלונות במשטרה נגד המעורבים בדבר. מותר שיהיו חילוקי דעות ומותר לאוהדים להפגין ולשמוע את קולם אך בלי שיח אלים".

במועדון הודיעו כי מתחם האימונים יהיה סגור בשבוע הקרוב לשחקנים ולצוות המקצועי בלבד. "לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפעל רעננה, אנו קוראים לכולם להשקיע את האנרגיות בעידוד הקבוצה ובדחיפה ללא בחירה באלימות מכוערת המנוגדת שמיים וארץ מהדרך בה של הפועל חדרה ואוהדיה". האוהדים אכן הגיעו לאימון ביום ראשון ושוחחו ארוכות עם היועץ המקצועי אורן גולן שאמר להם כי אכן ראה את לוי בנס ציונה והבין כי שגה ברצון שלו לצרפו וכי הקבוצה החליטה ללכת לצד המאמן.  "רצינו שערן יהיה פה אבל הוא לא מתאים לשיטה שלנו. אנחנו רוצים להתרכז במשחק הקרוב ועומדים מאחורי המאמן שלנו אורי גוטמן".

גם בקרב האוהדים הבטיחו לעצור את המחאה עד לשבת בכדי לאפשר לשחקנים להתאמן אבל לא מן הנמנע כי הפסד בשבת ויכולת לא טובה תביא לחידוש המחאה מצד האולטראס של חדרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות