fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוקחים את השיניים שלכם ברצינות

אצל אלכסנדרה ומוחמד ותד, רופאי שיניים וזוג נשוי ומאושר, טיפולים שבעבר היו אורכים ימים ארוכים מסתיימים כיום תוך זמן קצר, תוך שימוש במיטב הטכנולוגיה החדשנית
מרפאת השיניים ד"ר ותד
מרפאת השיניים ד"ר ותד

בני הזוג ד"ר אלכסנדרה ומוחמד ותד, שניהם רופאי שיניים, הקימו לפני שנתיים וחצי את "מרפאת השיניים ד"ר ותד" ברחוב הדקלים 95 בפרדס חנה, מעל בית מרקחת הדר, בבניין "בית פעם". הם מגדירם את המקום כמרפאת בוטיק לכל המשפחה. במרפאה נותנים מענה לכל טיפולי השיניים, כולל ציפויי חרסינה לשיניים. "מבצעים פה בין השאר צילום פנורמי, כתרי זירקוניה באמצעות סריקה דיגיטלית אנטרא-אורלית (בתוך הפה), ללא מדידות עם פלסטלינה. הדבר מקצר את תהליך העבודה ואת מספר הפגישות במרפאה הנדרשות".

הם מקפידים להתעדכן בכל החידושים בתחום, בכנסים, השתלמויות, קורסים וסדנאות. במרפאתם הם שמים דגש על מחלות חניכיים והשתלות שיניים. במרפאה בפרדס חנה הם משתמשים גם במערכת PRF, שבה נלקחים מהמטופל דגימות דם לצורך ערבוב עם העצם ובנייה מודרכת שלה, מה שמאפשר קליטה מהירה שלה בהשתלה וריפוי מהיר. ההשתלות בשיטה זו נקלטות בצורה נכונה והרכבת השיניים על השתלים מוצלחת יותר מבחינה שיקומית ואסתטית.

הרבה השתנה והתפתח בתחום בעשור האחרון, מתאר מוחמד ותד, ובמרפאה שלו ושל זוגתו אלכסנדרה מעודכנים בכל. "כיום יש השתלות ממוחשבות באמצעות סד כירורגי, שבזכותו ניתן לבצע השתלות שיניים במינימום טראומה, ללא חתכים וללא תפרים. ברוב המקרים ניתן לעשות העמסה מיידית, כלומר המטופל הולך הביתה עם שיניים זמניות באופן מיידי אחרי ההשתלה. במקום סתימות אפורות או לבנות, שגורמות לפעמים לרגישות יתר או לשבירת שן, יש סתימות חרסינה, שמבוצעות באמצעות מחרטות ממוחשבות, והמידה נלקחת באמצעות סורק אינטר-אורלי (בתוך הפה). זה אומר שההתאמה היא כמעט 100%,וזה מונע את הרגישויות".

אלכסנדרה ומוחמד ותד
אלכסנדרה ומוחמד ותד

איך בוחרים רופא שיניים?

"חשוב לבדוק שהרופא מעודכן, מקפיד על השתתפות בכנסים בארץ או בעולם על מנת להעשיר את הידע שלו ולהיות בעידן של היום. כמו כן יש לקבל מהרופא לא רק תכנית טיפולית אחת אלא כמה אופציות טיפוליות. לכך מספר סיבות: בגלל השיקולים הכלכליים, בגלל הצורך להתאים את התכנית גם למצבו הבריאותי הכללי של המטופל, ומתוך התחשבות בתקופה ואורך הטיפול.

"עוד נקודות חשובות: כשרופא מדבר עם המטופל, יש לשים לב שהוא מחייב אותו להגיע לטיפולים שגרתיים לאחר תקופת הטיפול, על מנת לשמור על בריאות הפה, ולשים לב לניקיון המרפאה, ולציוד, שיהיה חדשני".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות