fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא יכול להיות שאורן גולן יקבע לאורי גוטמן מי ישחק"

לצד הכעס על גוטמן, יש אוהדים שטוענים כי על אורן גולן היה לכבד את המאמן. שחקנים: "כואב שהוא אפילו לא דיבר איתנו"
מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הכעס הגדול כלפי אורי גוטמן והמועדון מגיע בעיקר מהקהל. בחודשים האחרונים לא נהנו אוהדי הפועל חדרה את המשחק של הקבוצה, ולמרות התוצאות הטובות וההתברגות בחלק העליון של הטבלה, זכה אורי גוטמן לביקורות חריפות מהקהל, שהגיעו גם להנהלה.

  • כרוניקה של התפטרות. רצף האירועים שהביאו לעזיבתו של גוטמן

העזיבה של גוטמן תפסה אוהדים רבים מרוצים מהצעד, פתאומי ככל שהיה. "גוטמן קיבל כאן במה שלא היה מקבל בשום מקום אחר. עובדה שאף אחד בליגת העל לא רצה בו חוץ מאורן גולן" אמר השבוע אחד האוהדים.  "כבר מהיום הראשון היינו נגד המינוי בגלל החשש כי מדובר במאמן חסר ניסיון, אבל נתנו את כל התמיכה ואף הגענו למפגש עמו בתחילת העונה. הביקורת החריפה בהתנגדות המוזרה שלו באי צירופו של ערן לוי ובשחרורו של אסי גומה עוד לפני שנתן להם הזדמנות ממשית, וכמובן הגיע לשיא במשחקים עצמם, שהביאו אותנו לכדי מבוכה. הפועל חדרה זה מועדון קטן אבל מועדון שרוצה להצמיח שחקנים מקומיים, כאלה שנוכל להזדהות איתם, אבל גם לראות כדורגל איכותי יותר".

מצד שני, ישנם גם אוהדים שהביעו ביקורת כנגד ההנהלה ואמרו: "לא יכול להיות שאורן גולן יקבע לגוטמן מי ישחק. אם אורן חושב שמדובר בשחקנים צעירים טובים אבל גוטמן לא, אז הוא צריך לכבד את זה".

השחקנים הופתעו לגלות דרך התקשורת שהמאמן שלהם עזב אותם שלוש שעות לאחר שערכו עמו אימון בו לא חשדו כי מדובר באימון האחרון שלהם איתו. במועדון הורו לשחקנים שלא להתייחס לנושא. היחיד שקיבל את רשות הדיבור היה הבלם ירין חסן שאמר לאחר ההפסד למכבי חיפה: "מחוץ למגרש זה הפתיע אותנו אבל אנחנו מקצוענים ויודעים שזה חלק מהכדורגל. הפנים למשחק הבא".

שלא לייחוס, ביקרו השחקנים את ההחלטה של המאמן: "אחרי שהיה איתנו חצי שנה הוא עזב אותנו יומיים לפני השבוע המשמעותי של העונה. מצער שזאת הדרך שלו. מה שכואב יותר שהוא כלל לא דיבר איתנו או איחל לנו בהצלחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות