fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל הקניות שתצטרכו – במקום אחד

בגדים, ספרים, מזון לבעלי חיים, צעצועים ומשחקים, כלי כתיבה, סופרמרקט וסופר פארם, קפה, מאפה ופלאפל גם – ב-BIG פרדס חנה מרוכז כל השופינג הנדרש במתחם אחד, פלוס חניה
רשת מרכזי הקניות BIG | מרכז BIG פרדס חנה
רשת מרכזי הקניות BIG | מרכז BIG פרדס חנה

מאז שנפתח מרכז BIG פרדס חנה ב-2012, הוא הפך למרכז הבילוי והשופינג המוביל בפרדס חנה והסביבה. המרכז, שתוכנן כמרכז פתוח, בהתאם לקונספט ה"פאוור סנטר" המוכר באירופה וארה"ב, ממשיך לשמש יעד פופולרי לקניות ובילוי עבור תושבי האזור. תמהיל החנויות המגוון מאפשר לערוך את כל הקניות באותו מרכז, הסביבה הנקייה והמטופחת, והמחירים הנוחים שמציעות החנויות במקום, הופכות את חוויית הקניות בו לנעימה ומשתלמת.

יתרון משמעותי נוסף של המרכז הוא נגישותו: יש בו חנייה גדולה הכוללת 500 מקומות חנייה, הוא ממוקם על ציר 652 המחבר בין פרדס חנה כרכור לבנימינה וזיכרון יעקב, ומצטיין בנגישות גבוהה מיוחד גם בתחבורה ציבורית, עם אוטובוסים רבים מפרדס חנה כרכור ומזכרון יעקב המגיעים אליו לאורך כל שעות היממה.

החנויות הבולטות כיום במתחם הן: ניצת הדובדבן, המוסיפה למקום את האפשרות לרכוז מגוון של מוצרי טבע ומזון בריאות, שלהם ביקוש הולך וגובר ביישובי הסביבה; קרביץ, למטייל, קסטרו, ללין, צומת ספרים, חנות הצעצועים הגדולה עידן 2000, אניפט, FOX, רמי לוי, דלתא, ביגוד, מחסני חשמל, תמנון, אמריקן איגל, סופר פארם, חנות הנעליים FOOTLOCKER, FOX HOME, ובתחום הקולינרי מככבים במקום מקדונלדס, קפה גרג, ארומה אספרסו בר ופלאפל הכנעני.

מבין כל אלה הצטרפו בשנה האחרונה כחנויות חדשות למטייל, דלתא ו- FOOTLOCKER, וחנות "תמנון" עברה שיפוצים מסיביים והכפילה את גודלה. הדבר אופייני למרכז, שמתאפיין בדינמיות, לעולם לא קופא על שמריו ותמיד מתחדש משהו בתמהיל החנויות שלו.

כחלק מהרצון להפוך למוקד פנאי ובילוי לכל המשפחה עבור תושבי פרדס חנה והסביבה, מציע BIG פרדס חנה מגוון פעילויות אטרקטיביות ללא תשלום, ביניהן הצגות ילדים, סדנאות יצירה, פסטיבלים ועוד.

מרכז BIG פרדס חנה
מרכז BIG פרדס חנה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות