fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיצד לזהות סימני התעללות בפעוטות

סדנה ייחודית ביוזמתה של חברת המועצה מירי נחשונוב, תסייע להורים לשמור על ערנות החל משלב בחירת הגן, ותסייע להם להיות מודעים לסימנים במקרה של פגיעה בילדים
חברת המועצה עו"ד מירי נחשונוב
חברת המועצה עו"ד מירי נחשונוב

סדנה להורים בנושא זיהוי סימני התעללות בילדים, תתקיים לקראת פתיחת שנת הלימודים תש"פ ביוזמת חברת המועצה עו"ד מירי נחשונוב, יו"ר הוועדה לקידום מעמד הילד.

את הסדנה, שתתקיים בשיתוף עיריית חדרה, יזמה עו"ד נחשונוב בעקבות הגילויים המזעזעים שנחשפו בארץ על מקרי התעללות ואלימות קשים נגד פעוטות השוהים במסגרות בלתי מפוקחות לגיל הרך (גיל לידה עד 3).

הסדנה בהנחיית לריסה גינת, מייסדת שיטת SmallTalk, שתשתף מהידע ומניסיונה הרב, ותיתן להורים כלים לצלוח את שליחת הילד לגן. גישתה מלמדת קריאת שפת גוף של התינוק מגיל לידה עד גיל 3, בשילוב הסתכלות הוליסטית על בעיות שינה, גמילה ותקשורת, ומתוך כך להבין את צרכיו, פיזיולוגיים ורגשיים, או לחילופין את מצוקותיו של התינוק.

גן הילדים הוא ללא ספק אחד השלבים הקריטיים והמשפיעים ביותר על ההתפתחות התקינה של הילד, פיזית ומנטלית. למרבה הצער, המקרים הרבים של מעשי התעללות בפעוטות, שהתפרסמו לאחרונה, מחייבים את ההורים לשמור על ערנות ולהיות מודעים לכל הסימנים, החל משלב בחירת הגן ועד חלילה לזיהוי סימני התעללות.

הסדנה תקיף נושאים כמו דרכים להקל על קשיי הסתגלות, כיצד מזהים סימני מצוקה אצל ילדים, כיצד לדובב ילדים בגילאים שונים, ועוד. כל זאת למען הילדים, ולמען השקט הנפשי של ההורים.

הסדנה תתקיים ביום רביעי, 4 בספטמבר בשעה 19:30, בבית התרבות בסמטת יהודית.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות