fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ימי הקורונה בחדרה: דואגים לצוותים הרפואיים

ימי הקורונה בחדרה העירייה תפעיל קייטנות לילדי צוותי הרפואה של הלל יפה
ימי הקורונה בחדרה | גנדלמן עם ד'ר דודקביץ
גנדלמן עם ד'ר דודקביץ

ראש העיר צביקה גנדלמן ביקר הבוקר במרכז הרפואי "הלל יפה" לקבלת עדכונים ופגישת עבודה עם מנהל בית החולים ד"ר מיקי דודקביץ.

בין היתר ערך ראש העיר גנדלמן סיור במחלקה הייעודית לטיפול בחולים שנדבקו בנגיף הקורונה, המתאימה לאשפוז וטיפול בתנאי בידוד, ואף שוחח עם חלק מהצוות.

גנדלמן וד"ר דודקביץ שוחחו על ימי הקורונה בחדרה ועל המלחמה בהתפשטות הנגיף, שחייבה מעבר למתכונת משק לשעת חירום והקפיאה את רוב השירותים לתושבי המדינה, ובכלל זה את מערכת החינוך.

ראש עיריית חדרה עדכן את מנהל המרכז הרפואי "הלל יפה" כי במטרה לסייע לצוותים הרפואיים יש לבצע את מלאכתם בראש שקט, נערכת העירייה להפעלת קייטנות לימוד לילדיהם של עובדים חיוניים של בית החולים.

הקייטנות ייפתחו באופן מיידי, והלימוד יתבצע בקבוצות קטנות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הפעלת קבוצות הלימוד תתקיים במוסדות חינוך עירוניים, וכן במעונות של ארגוני ויצו ונעמת.

ראש עיריית חדרה הסביר כי חשוב לו לקיים שגרה גם באין שגרה, ובעיקר לשים דגש על המשך למידה של ילדי העיר וילדיהם של עובדים שנקראו למשק חירום.

לדברי גנדלמן: "מערכת החינוך העירונית מותאמת לכלל תלמידי העיר, מגיל גן ועד תלמידי תיכון. רוב הלמידה מתבצעת בצורה מקוונת, אך במקרים חריגים, כמו צוותים רפואיים ועובדים שנקראו במסגרת משק חירום, אנו דואגים גם למסגרת שתסייע להורים לבצע בהצלחה את משימתם לעצור את התפשטות נגיף הקורונה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות