fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי הגן בדיור מוגן

במסגרת מיזם לשילוב בין דורי הגיעו ילדי גן יקינטון לפעילות בוקר מהנה וערכית עם דיירי "בית הנשיא" בחדרה
ילדי גן יקינטון בבית הנשיא צילום: קרן אידלזון
ילדי גן יקינטון בבית הנשיא צילום: קרן אידלזון

ב"בית הנשיא", בית דיור מוגן לגיל הזהב בחדרה, החל השבוע מיזם מיוחד ומרגש, המפגיש בין ילדי גן יקינטון (טרום חובה) לבין דיירי הבית. מדי שבוע יגיעו ילדי הגן לבית הנשיא וייהנו יחד עם הדיירים מהפעלה מגוונת הבנויה משירי בוקר, יצירה, שעת סיפור ואפילו תרגול מדיטציה מרגיעה.

המפגש הראשון שהתקיים השבוע והזניק את המיזם לדרך, הוכתר כהצלחה גדולה בקרב הדיירים והילדים, שנהנו מכל רגע. בשלב הראשון המפגש השבועי יארך כשעתיים, אך בהמשך ובהתאם לצרכיהם ורצונותיהם של הילדים והאזרחים הוותיקים, ייתכן ולוחות הזמנים ישתנו והמפגשים יתארכו.

נהנים מכל רגע. צילום: קרן אידלזון
נהנים מכל רגע. צילום: קרן אידלזון

"לשילוב הבין דורי יש משמעות אדירה, מעבר לחוויית הבילוי המשותף של הילדים והדיירים", מסביר שמעון אלנברג, מנכ"ל בית הנשיא. "בבית הנשיא אנחנו רואים את שילוב הקהילה כאחד מהדברים החשובים והתחלנו את הפרויקט הזה מתוך הבנה וידיעה שהפעילות המשולבת בין הילדים לדיירים תתרום הן לילדים והן למבוגרים. המפגש עם הילדים, מעבר לכך שהוא ממלא את הדיירים בחדווה ושמחה,  גם מעורר זיכרונות ומאפשר להם ללמוד מחדש את מה שהספיקו לשכוח. חלק מהדיירים, ייזכרו בילדותם וחלק מהם, דיירים ששרדו את השואה ובילדותם לא הצליחו לקחת חלק במסגרות חינוכיות כמו גן ילדים, ייהנו מהפעילויות הללו כעת".

בית הנשיא אינו זר לילדי גן יקינטון, שמזה שנים מגיעים לבקר את הדיירים בחגים ובאירועים. "אנחנו מגיעים לכאן בכל חג וזה מרגש בכל פעם מחדש", מספרת ליאת הגננת. "אפשר בהחלט לראות את ההשפעה החיובית על הילדים. הם רואים את זולתם, יש בהם חמלה, גם באופן בו הם מתקשרים ביניהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות