fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשש: מ.ס פרדס חנה לא תשחק בליגה ב'

התקציב הנמוך של הקבוצה שעלתה מליגה ג' אינו מספיק, ובמועדון חוששים מהתבזות וחזרה מהירה לליגה הנמוכה
קבוצת הבוגרים של מ.ס פרדס חנה. צילום: מאיר מרדכי
קבוצת הבוגרים של מ.ס פרדס חנה. צילום: מאיר מרדכי

קבוצת הבוגרים של מועדון ספורט פרדס חנה חגגו לפני חודשיים עלייה לליגה ב' אך כלל לא בטוח שתשחק בה בתחילת עונת 2019/20. ל"כל פרדס" נודע לאחרונה כי ראשי המועדון שוקלים לוותר על העלייה ולהישאר בליגה ג'. הסיבה:  הקבוצה סובלת מבעיות כספיות ואינה מקבלת הקצבה ראויה מהמועצה.

על פי הבדיקה שעשינו, התקציב המינימלי של קבוצות בליגה ב' הוא כ-400 אלף שקלים ואילו מועצת פרדס חנה אמורה להעביר רק כ-25 אלף שקלים לקבוצה הבוגרת. לאחרונה נערכו מספר פגישות בין בכירים במועצת פרדס חנה לראשי המועדון אבל טרם נמצא פתרון. הקבוצה עלתה העונה ליגה תוך שהיא מתבססת על שחקני תושבי המקום שעלו ממחלקת הנוער, והציפייה הייתה כי המועצה תקדם את ההתנהלות וההישגים המקצועיים. לפני שנתיים עלתה גם הקבוצה השנייה ביישוב, בית"ר פרדס חנה, לליגה ב' אבל התפרקה לאחר חודשיים ושימשה כ'שק חבטות' של הליגה.

"זאת תהיה מכה קשה לספורט בעיר במידה ומועדון כדורגל שני יבזה את עצמו מבחינה תקציבית ולא ישחק בליגה", אמר גורם בכיר בכדורגל המקומי. יו"ר המועדון מאיר מרדכי התייחס לכך ואמר: "הייתי בסדרת פגישות, האחת עם ראש המועצה הגר פרי יגור, וכשסקרתי בפניה את הבעיות הכלכליות של הקבוצה אז היא ציינה שליישוב עם 43 אלף תושבים ראוי שתהיה קבוצה בליגה בכירה יותר ושלחה אותי למנכ"ל המועצה עמו ישבתי לשיחה טובה והבטיח לשבת עם ראש העמותה בכדי לשמוע את דעתה בעניין. כרגע מסתמן שהתקציב יישאר בעינו והחשש שאם נשחק בליגה ב' אז אנחנו עלולים להתבזות ולחזור לליגה ג', ומשם בכדי לעלות שוב נצטרך תקציב גדול. קבוצות שעלו בשנים האחרונות העמידו תקציבים של כחצי מיליון שקל ומעלה".

במועצת פרדס חנה הבטיחו כי בקרוב תתקיים פגישה נוספת בנושא ותתקבל החלטה כאשר הכוונה לתמוך בקבוצה ככל שניתן. מבחינה מקצועית, הקבוצה החלה את אימוניה השבוע לקראת פתיחת הליגה בתחילת חודש ספטמבר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות