fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתח ביישוב, תקיפה של ראש העיר

תושב חריש, 47, תקף את ראש העיר ונעצר. המתיחות בין חילונים וחרדים גואה
כאן בונים. יצחק קשת על רקע הצומת. צילום: מועצה מקומית חריש
כאן בונים. יצחק קשת על רקע הצומת (צילום: מועצה מקומית חריש)

במוצא"ש האחרונה תקף גבר חרדי, 47, את ראש העיר של חריש, יצחק קשת. לפי החשד, נכנס האיש לחצר ביתו של ראש העיר. תקף אותו ואיים עליו. הרקע לתקיפה: סכסוך בין תושבים חרדים וחילוניים בעיר. שנשאר על אש קטנה כבר זמן רב, והתפוצץ בשבועיים האחרונים. המעצרו של האיש הוארך עד יום חמישי הקרוב. והוגש נגדו כתב אישום. פרקליטו, עו"ד רהב אופנהיימר, המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, אומר היום לחדשות חדרה: "האיש צריך עזרה".

 

הכביש נחסם והפאב נפתח

לדברי תושבת היישוב חריש, החפצה להישאר בעילום שמה, ישנו מתח ביישוב, לאחרונה. בין חילונים וחרדים, תושבי היישוב. "האיש תקף את ראש העיר, כי הוא לא רצה שמקומות בחריש, יהיו פתוחים בשבת".  כמו הפאב, שנפתח בדיוק בשבת האחרונה" היא אומרת. בנוסף, סגרו החרדים גם את אחד הכבישים. אז באו חילונים למקום, צפרו והשמיעו מוסיקה. יש פה קבוצה של נטורי כרתא קיצוניים, שמתנגדים לפתיחת המקומות בשבת. אבל הפאב הראשון בחריש, אכן נפתח בשבת. וסביב הפתיחה שלו, היה כל הבלגן הזה. ואני די בטוחה, שזו רק ההתחלה".

עו"ד רהב אופנהיימר, המייצג את החשוד בתקיפת ראש העיר יצחק קשת : "לפי כתב האישום, הוא תקף את ראש העיר תקיפה קלה. משך לו בחולצה, דחף אותו, לא באמת משהו קריטי. הסיטואציה, היא פחות נעימה. נראה לי שהלקוח שלי בעיקר צריך עזרה. ועושה רושם שהוא זקוק לבדיקה. זה על רקע הברדק בחריש. יש ברדק, לגמרי. מה שלום הלקוח? יהיה טוב. ביום חמישי הקרוב, יהיה דיון בראיות. אין כרגע שום קו הגנה. פשוט עושה רושם, שהוא לא עשה את זה מתוך כוונה פלילית. אלא מתוך מצוקה".

מעיריית חריש, לא התקבלה תגובה על הדברים

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות