fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שילוב מנצח: זירזו את הבאת החיסונים לפרדס חנה

חברי מועצת העיר של פרדס חנה, עו"ד אביעד סיני ויואב קעטבי, פנו לסגן שר הבריאות והצליחו
מימין: עו"ד אביעד סיני, משמאל: יואב קעטבי \ צילום: פרטי
מימין: עו"ד אביעד סיני, משמאל: יואב קעטבי צילום: פרטי

פנייה משותפת לשר הבריאות

תלונות רבות התקבלו בשבועיים האחרונים, מצד תושבים ותיקים בפרדס חנה כרכור. מהן עלה, כי כי קופות החולים השונות קבעו להם תאריכים מרוחקים מאוד בהם יקבלו חיסונים. זאת ועוד: התורים שקבעו להם בקופות החולים, הנם באזורים מרוחקים, המצריכים נסיעה מיוחדת. ולא בתוך המושבה עצמה. דבר שיקשה על רבים מהתושבים, בני 60 פלוס, להתנייד אל מחוץ ליישוב כדי לקבל את החיסון. ובמיוחד על אותם תושבים, שאין ברשותם רכב. מה שיאלץ אותם לנסוע באוטובוסים בכוחות עצמם לערים מרוחקות כמו כפר סבא, רעננה ועוד.

בעקבות הדברים האלה, החליטו ממלא מקום ראש המועצה יואב קעטבי וחבר המועצה עו"ד אביעד סיני,  לשלב כוחות. כדי לחולל את השינוי. ופנו יחד לסגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש. שקידם את הנושא של מתן החיסונים בתוך המושבה. ותודות לכך, החלה קופ"ח המאוחדת לחסן השבוע בפרדס חנה כרכור. ובקרוב, כך מבטיחים השניים, יזכו גם מבוטחי קופת החולים הכללית, לקבל חיסון בתוך היישוב עצמו.

ממלא מקום ראש המועצה, יואב קעטבי, הודה לסגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, על הסיוע ליישוב פרדס חנה כרכור. עו"ד אביעד סיני, שהצטרף לדבריו של קעטבי, מוסיף עליהם: "אין שום מקום להפלות בין פרדס חנה כרכור לבין יישובים אחרים במרכז הארץ".

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות