fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב הכנסת בחדרה: אין כביש והלכה הציריה

במקטע הרחוב הסמוך לדואר, אין אספלט על הכביש. והנסיעה בו מסוכנת בימי החורף
יוסי אלקובי והבורות ברחוב הכנסת \ צילום: איילת קדם
יוסי אלקובי והבורות ברחוב הכנסת צילום: איילת קדם

כביש מסוכן ולא סלול

ברחוב הכנסת בחדרה, שבשכונת נוה חיים, יש כביש אספלט. אבל רק בחלק מסויים של הרחוב. בחלקו השני של אותו רחוב עצמו, ליד סניף הדואר המקומי, הרחוב אינו סלול כלל. ומסתכם בדרך כורכר ועליה לא מעט בורות. שבימי החורף, מתמלאים במי הגשמים. ומהווים סכנה אמיתי לנהגים.

תושב הרחוב, יוסי אלקובי, לחדשות חדרה: "זה קרה ביום שלישי, של השבוע שעבר. כשנסעתי הבייתה. יש בורות גדולים על הכבישים, קשה מאוד להיזהר ולא לנסוע עליהם. פעם בשנה, זורקת עיריית חדרה קצת כורכר על הבורות האלה. וזה הכל. מהדקים את הכורכר, והולכים. וזהו. וכשמגיעים הגשמים, זו מתחילה להיות בעיה. אז לצערי, יצא שעליתי על אחד הבורות האלה. והלכה לי הציריה של הרכב. אף פעם לא היה פה כביש, והועד של השכונה לא עושה שום דבר בעניין".

בתגובה לחדשות חדרה, נמסר על ידי שי גרשוני מועד השכונה, כי  אכן מעולם לא היה כביש במקטע הרחוב המדובר. "מי התושב שהתלונן? שיעביר אלי פרטים איפה", אמר. והוסיף: "נסעתי עכשיו לאורך כל הרחוב, ולא ראיתי בורות חריגים וקטע לא סלול. יש רק קטע לא סלול מאחורי הדואר. ושם, אף פעם לא היה כביש. מתי יהיה? שאלה טובה. בהתאם לסדר העדיפויות. יש דברים יותר חשובים, כמו צמתים מסוכנים. יש בשכונת נוה חיים הרבה בעיות".

גם מעיריית חדרה, , לא נתנה תשובה לגבי סלילת מקטע הכביש המדובר.

מעיריית חדרה נמסר:  "במידה ולתושב נגרם נזק שניתן להוכיח, זכותו לפנות למחלקת הביטוח של העיריה. המטפלת במקרים מהסוג הזה",

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות