fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית אור עקיבא הותקף בחצר ביתו

לדברי מקור המקורב לעיריית אור עקיבא, זו אינה הפעם הראשונה שבה ראש עיריית אור עקיבא מותקף. התוקף נעצר.
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)
יעקב אדרי (אופיר פרג'ון)

החשוד בתקיפה, 65, תקף את ראש העיר פעמיים בעבר

הדבר אירע אתמול. בשעה שש בערב. החשוד, תושב אור עקיבא, הגיע לחצר ביתו של ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי. איים עליו מילולית ואף תקף אותו פיסית. מקור המקורב לעיריית אור עקיבא, מגיב על הדברים לחדשות חדרה: "ראש העיר הותקף, וזו לא הפעם הראשונה שהוא מותקף על ידי אותו אדם. אלא הפעם השלישית. האיש הזה רוצה שראש העיר יסדר לו דירה ועבודה לאשתו, שכבר יצאה לפנסיה. הוא הגיע אליו הבייתה ובהתחלה איים מילולית. ואחר כך ממש תקף אותו פיסית, בידיים. ואמר לאשתו של ראש העיר להיכנס הבייתה. בתקיפה הקודמת שביצע האיש, נתנו לו שלושה חודשי מאסר על תנאי. ובזה נגמר הסיפור. נקווה שעכשיו יחמירו איתו בענישה. זה לא צחוק, ככה, שתוקפים נבחר ציבור. ועוד בבית שלו. איזה מן דבר זה? הוא תקף אותו בחזה ויעקב הגן על עצמו. אבל תתארי לך שהאיש הזה היה מגיע עם סכין, או עם אקדח?

מראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי, נמסר בתגובה: "לצערי הרב, זו אינה הפעם הראשונה שבה הותקפתי על ידי החשוד. בפעם הקודמת, הוא נעצר. וקבל שלושה חודשים על תנאי. אני מקווה שבית המשפט ימצה איתו את הדין. אני מגנה כל נקיטת אלימות שהיא, כלפי עובדי ציבור. ומקוה שמערכת המשפט תשים סוף, לתופעה חמורה זו".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה אמש בחקירה, עם קבלת הודעה על תושב אור עקיבא. שאיים ותקף את ראש העיר יעקב אדרי. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד. תושב העיר בן 65. והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה. בתום החקירה, החשוד נעצר. והבוקר ייערך דיון בעניינו, בבית משפט השלום בחדרה. בבקשה להאריך את מעצרו".

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות