fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: כלב שעבר התעללות נלקח מבעליו, תושב אום אל פאחם

מקרה נוסף של התעללות בכלב, והפעם באום אל פאחם. תושב היישוב, 22, התעלל בכלבו והפיץ סרטון ברשתות החברתיות. הכלב נלקח לטיפול והאיש נעצר
הכלב אחרי שנלקח מבעליו \ צילום: דוברות המשטרה
הכלב אחרי שנלקח מבעליו צילום: דוברות המשטרה

הכלב הועבר להמשך טיפול, בעליו נעצר לחקירה

תושב אום אל פאחם, 22, שביצע התעללות בכלבו, נעצר היום על ידי המשטרה. הכלב, אותר ביער מגידו והועבר להמשך טיפול לידי הגורמים הרלוונטיים.

המשטרה איתרה את הכלב במהלך סריקות, שבוצעו במשך כל הלילה. זאת עקב סרטון, שפרסם בעליו ברשתות החברתיות. ובו תוכן החשוד כהתעללות. הסרטון, הועלה לרשת על ידי בעליו הכלב עצמו, לאחר ששוחרר, סובל מפגיעות וחבלות בגופו והוא צולע ברגלו.

הבעלים, שביצע את מעשי ההתעללות, הפיץ סרטון ובו מתועדים מעשיו, ברשתות החברתיות. בעקבות הפצת הסרטון, אותר הכלב שבבעלותו. והוא עצמו נעצר לחקירה בתחנת המשטרה של אום אל פאחם. כשתסתיים החקירה, ובהתאם לחומר הראיות בתיק, יוחלט האם להביאו בהמשך לדיון, בבית משפט השלום בחיפה. על מנת להאריך את מעצרו.

לאחרונה, פורסמו בעיתונות לא מעט מקרים של התעללות בכלבים. ביניהם, המקרה המצמרר שאירע לפני מספר ימים. שבמהלכו תושב חיפה בעט בכלבתו והשליך אותה מהחלון.  גם אז, האיש נעצר על ידי המשטרה. והכלבה הפצועה שברשותו, הועברה לקבלת טיפול רפואי.

צפו: הכלב שנלקח מבעליו לאחר התעללות קשה

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות