fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: מנהל בית החולים הלל יפה מתחסן לקורונה

עובדי הנהלת בית החולים והעובדים, יתחסנו במהלך השבוע. חיסוני העובדים יימשכו גם בשבוע הבא
מנהל בית החולים הלל יפה, ד"ר מיקי דודקביץ מתחסן נגד קורונה \ צילום: איילת קדם
מנהל בית החולים הלל יפה, ד"ר מיקי דודקביץ מתחסן נגד קורונה צילום: איילת קדם

בבית החולים הילל יפה בחדרה החלו להתחסן

היום, יום ראשון, בשעה 12.30, יוצא לדרך מבצע החיסונים לקורונה. של בית החולים הלל יפה בחדרה. כ-1000 מתוך כלל עובדי בית החולים וההנהלה, יחוסנו במסגרת המבצע, במהלך השבוע הקרוב. ולפי דבריה של מנהלת הסעוד בבית החולים, דינה פיינבלט, ישנה עוד רשימת המתנה. של 400 מתחסנים נוספים. העתידים להתחסן, גם במהלך השבוע הבא. העובדים הנוספים שלא יתחסנו במהלך השבועיים הקרובים, 1200 במספר, ייאלצו להמתין. עד קבלת מלאי החיסונים הנוסף, ממשרד הבריאות. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עדיין לא ברור בדיוק מתי זה צפוי לקרות. דינה פיינבלט, לחדשות חדרה: "לא שמעתי על מי שמתנגדים לקבלת חיסון, מקרב העובדים. מלבד אלה, שאינם יכולים לקבל אותו. בגלל אלרגיה, למשל. או מחלות אחרות. המונעות את קבלת החיסון".

 

צריך להמתין

מבצע החיסונים שהחל היום, נערך באולם הכנסים של בית החולים הלל יפה. שבקומה החמישית. במתכונת הבאה: כל עובד וחבר הנהלה, המגיע על מנת לקבל את החיסון, נרשם אצל הפקידות, בעמדת הרישום וחותם על טופס הסכמה למתן החיסון. לאחר מכן, הגיע העובדת לאחת מחמש העמדות של מתן החיסון. המאויישות על ידי אחיות מבית החולים.

תדרוך האחיות, נערך זמן קצת לפני תחילת מתן החיסונים לעובדי ההנהלה והצוות של בית החולים. על ידי סגנית האחות הראשית של בית החולים, אלונה קרול. "כל מתחסן, צריך לעבור קודם כל דרך הפקידה", הסבירה קרול לאחיות. "הוא מגיע אליכן עם הטופס, וצריך להחתים אותו. ולא לשכוח, שאחרי החיסון צריך להמתין 15 דקות בחדר השהייה. עד שאפשר לצאת. ובזה בעצם מסתיים התהליך".

 

ד"ר מיכל שטיין מתחסנת \ צילום: דוברות בית החולים
ד"ר מיכל שטיין מתחסנת \ צילום: דוברות בית החולים

 

אוירה חגיגית

לקראת מתן החיסונים, שוררת באולם הכנסים של בית החולים הלל יפה אוירה חגיגית. כיאה לאירוע ראשוני, בסדר גודל כזה. מנהלת היחידה למחלות זיהומיות של בית החולים, ד"ר מיכל שטיין: "אני מחכה לקבלת החיסון בקוצר רוח", היא אומרת לחדשות חדרה. "כמעט שנה, אנחנו חיים במגבלות מטורפות. שגרת החיים שלנו, שובשה לגמרי. הצעד הראשון שנעשה, על מנת שנקבל את החיים שלנו בחזרה, הוא קבלת החיסון הזה. אנחנו אמורים לקבל בהמשך, הודעה לגבי החיסונים הנוספים, שיינתנו ליתר העובדים. אני מקוה מאוד, שזה יקרה בשבועות הקרובים".

ובינתיים, מגיע לאולם הכנסים ראשון המתחסנים. ד"ר מיקי דודקביץ'. ממלא וחותם על הטופס כנדרש ומתיישב לקבלת החיסון, באחת מהעמדות המאויישות על ידי האחיות. מפשיל את החולצה ומתחסן. בלי הרבה דיבורים ובמהירות הבזק. אחריו, מתחסנת ד"ר מיכל שטיין. ואחר כך יתר חברי ההנהלה של בית החולים.

 

 

מנהל בית החולים ד"ר מיקי דודקביץ' מתחסן לקורונה \ צילום: איילת קדם

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות