fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: זירת הרצח האכזרי ביער שקד, שבו נרצחה אם לשישה

האישה, תושבת היישוב טל מנשה שליד אום אל פאחם, נרצחה אתמול במהלך ריצה שערכה ואותרה לפנות בוקר
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

רצח לאור יום

תושבת היישוב טל מנשה, 52, אם לשישה, נרצחה באכזריות. במהלך ריצה שעשתה ביער, בשעות הצהריים. וממנה לא שבה. האישה הוכרזה כנעדרת במשך שעות רבות, והמשטרה ערכה סריקות נרחבות באיזור, על מנת לאתרה. עד שאותרה לבסוף, לפנות בוקר, ביער שקד. כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות. חוקרי המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי, הוזעקו לזירה. אחרי שאותרה הנעדרת. והחלו באיסוף ממצאים וביצוע פעולות חקירה. חקירת המשטרה, עדיין נמשכת.

ממד"א נמסר, ביחס לרצח האכזרי ביער, כי בשעה 1:45, התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, דווח. על אישה מחוסרת הכרה, ביער שקד שבצפון השומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהגיעו לזירת הרצח בעקבות הדווח שהתקבל, מצאו כי האישה מוטלת שם כשהיא ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

פראמדיק מד"א, אסף תפוחי: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה האישה, כבת 52. כשהיא מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות שונות. היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. וללא כל סימני חיים. ובתוך זמן קצר, נאלצנו לקבוע את מותה".

היישוב טל מנשה, הוא למעשה שכונה של היישוב חיננית. שבצפון מערב השומרון. הממוקם בסמוך ליישוב שקד. השכונה מתפקדת כיישוןב דתי עצמאי בפני עצמו, השייך למועצה האזורית שומרון.

 

זירת הרצח בזמן איתור גופת הנרצחת \ צילום: דוברות מד"א

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות