fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: אלי טויטו מדווח מניו יורק ומתגעגע לישראל

החדרתי אלי טויטו נסע לניו יורק ומדווח משם לחדשות חדרה על מצב הקורונה. וגם שולח סרטון מישראל
אלי טויטו לפני העליה למטוס לניו יורק \ צילום: פרטי
אלי טויטו לפני העליה למטוס לניו יורק צילום: פרטי

אלי טויטו: לפחות עד מרס

החדרתי אלי טוויטו,  נמצא כבר שבוע בברוקלין שבניו יורק.  והוא לא מתכוון לחזור כל כך מהר. אלי טוויטו נסע לניו יורק לרגל עסקים, של יבוא שמלות כלה. אבל החליט לשלב גם טיולים. "בגלל הקורונה", הוא אומר ומוסיף: "לא יאומן כי יסופר. לא מרגישים במנהטן, שיש כאן קורונה. כל העסקים בניו יורק פתוחים לגמרי. אין מסיכות ואין הגבלות. אין גם בידוד למי שנוחת כאן ויש גשמי ברכה. והאנשים כאן שמחים. רבים פה גם מתנגדים לחיסונים. אז אני נשאר כאן, לעבוד וגם לטייל. אז נכון, שמעתי שבמנהטן חייבים ללכת עם מסיכות, וגם הרכבת התחתית ככה. אבל כאן, בברוקלין שבניו יורק, ממש לא מרגישים את זה".

ועוד מספר אלי טויטו על עצמו: "אני חייב לציין, שבחדרה כמעט כולם מכירים אותי. כי אני מתנדב בארגון 'ידידים, סיוע בדרכים'. מחלץ תינוקות שננעלו ברכב ונשים שנתקעו בלי מצבר באחת בלילה והכל בהתנדבות מלאה. אז כן. בינתיים אני בניו יורק. עד תחילת חודש מרס. ואם ישתנו הדברים, בעניין הקורונה בישראל, אקדים את הטיסה בכמה שבועות. לפי מידת הצורך".

אלי טויטו, שולח לחדשות חדרה סרטון ישראלי. כי כנראה הוא בכל זאת (קצת) מתגעגע. ומבטיח לעדכן בעניינים נוספים. המדור בעד.

 

אלי טויטו מחלץ בדרכים \ צילום: פרטי

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות