fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסירטונים: אי אפשר לנהוג כאן. וגם לא לצלם.

קשה לנהוג ועוד יותר קשה לחנות. כשצולם הרחוב, זה לא מצא חן בעיני סוחר הרכב
מכוניות מפורקות חונות \ צילום: איילת קדם
מכוניות מפורקות חונות צילום: איילת קדם

מכוניות מפורקות חונות \ צילום: איילת קדם

 

מאיימים עלי

מי שמגיע לאזור התעשיה הדרומי של חדרה, ובמיוחד לרחוב פרידלנדר, יודע. קשה מאוד לנהוג שם. ובלתי אפשרי לחנות. בעלי עסקי הרכב שברחוב, מחנים את מכוניות הלקוחות על המדרכה. וגם על הכביש. כי חניות, אין. בחניות הנמצאות ברחוב, חונות לא מעט מכוניות מפורקות. כאלה שסוחרי הרכב, משתמשים בהן לחלקים.

דורון, נהג מונית מזה 30 שנה, תושב חדרה (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת, א"ק): "כשיוצאים מרחוב התקוה, אי אפשר בכלל לראות את התנועה. זה כל הזמן לקחת סיכון. בסוף באמת תהיה שם תאונה, לאף אחד לא אכפת. איפה החוק, איפה המשטרה. כשהעליתי את הנושא, איימו עלי. בפייסבוק וגם בטלפון. אנחנו, כנהגים מקצועיים, לא יכולים לתפקד שם". דורון פוחד להצטלם ולהתראיין בשמו המלא. "את יודעת כמה פעמים כמעט עשיתי שם תאונות? יש גם מסעדה במקום וחונים שם על המדרכה. לכן, כאשר יוצאים מרחוב התקוה, בכלל לא רואים את הצומת. ואני סופג איומים, מכל מיני אנשים עם פרופילים מזוייפים וגם טלפונים. יכול להיות שכולם פוחדים מהאנשים האלה. אז אני לא רוצה להמשיך לטפל בזה. המצב הזה, הוא בכל איזור התעשייה. אבל ברחוב פרידלנדר, המצב הוא הכי קשה. מי שחונה שנה וחצי באותו מקום, צריך לפנות אותו".

 

בלי מסיכה ועם הרבה עצבים

יום ראשון. 12 בצהריים. ברחוב פרידלנדר קשה לנהוג. ועל חניה, אין בכלל מה לדבר. בצד הדרך, חונות מכוניות מפורקות. על המדרכה וגם על הכבישים, ואפילו בשני טורים מקבילים, חונות עוד מכוניות. של לקוחות סוחרי הרכב. צפירות, כאוס, סכנה. אני משתחלת בין רכב צבאי לבין משאית נוסעת, מנסה לעבור. ועוד צפירות. כשאני יוצאת מהרכב כדי לצלם, קולט אותי אחד מסוחרי הרכב. ניגש ועומד קרוב. בלי מסיכה, ועם הרבה עצבים. "מה את מצלמת?", הוא שואל. אני מסבירה באדיבות אסרטיבית. שזה לא קשור אליו. שירפה. הוא לא. מתישהו, אני מתחילה קצת לפחד ונכנסת בחזרה לתוך המכונית. לא לפני עוד סיבוב מצולם. הברנש לא מוותר. מנסה להתקרב למכונית. אני מודיעה שמדובר בהטרדה. סוגרת חלונות וחותכת.

הצילומים ממחישים את הדברים, יותר מכל מילה כתובה. אי אפשר לנהוג כאן. ובטח שלא לחנות.

 

 

רחוב פרידלנדר בצהריים \ צילום: איילת קדם

 

 

מהמשטרה נמסר בתגובה: "נדמה לי שזה טיפול עירייה".

מעיריית חדרה נמסר: "הפנייה הועברה לאגף ביטחון ואכיפה, לצורך תגבור האכיפה באיזור".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות