fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה כרכור: חברי האופוזיציה דורשים ישיבת מועצה בעניין המכרזים

הדרישה לכינון ישיבה, נובעת לדבריהם בשל העסקת קבלנים ללא מכרזים
ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי-יגור \ צילום: דוברות העירייה
ראש מועצת פרדס חנה כרכור, הגר פרי-יגור \ צילום: דוברות הרשות המקומית

ביום ראשון השבוע, פנו חברי האופוזציה במועצת פרדס חנה כרכור במכתב חתום, לראש המועצה הגר פרי יגור. בדרישה לכונן ישיבת מועצה שלא מן המניין, בעניין המכרזים. משום שלדבריהם, מעסיקה עירייה קבלנים חיצוניים. ללא מכרזים ובסכומי כסף גבוהים. דבר הגורם להפסדים כספים של כספי ציבור. חברי האופוזיציה, לכן, דורשים לידם את כרטסת הנהלת החשבונות. כדי לבדוק במו עיניהם, את ההוצאות הכספיות. של הפרוייקטים השונים, לדבריהם, שניתנו לקבלנים חיצוניים. את המכתב, ניסח וכתב חבר האופוזיציה יוני חכימי. והוא ממוען ישירות לראש המועצה.

 

המועצה מחוייבת במכרז

"מזה מספר חודשים", נכתב, "אני מבקש לקבל את הכרטסות של הנהלת החשבונות. של כל הקבלנים ונותני השירותים למועצה. המקבלים מעל 142,000 שקלים בשנה. לצערי, הגם שדרשתי זאת בלא מספר פעמים, ובין היתר גם בישיבות וועדת המכרזים, אני לא מקבל את הכרטסות. קשה לומר, שאני ממש מופע. לאור מדיניות ההסתרה וחוסר השקיפות בה את נוהגת, מתחילת הקדנציה".

ועוד מוסיף יוני חכימי במכתבו, החתום כאמור על ידי כל חברי האופוזיציה במועצת פרדס חנה כרכור: "כידוע, מעל סכום זה-המועצה מחוייבת במכרז. דרישתי נועדה, כדי להבין את היקף הבעיה. בהעסקה לכאורה של קבלנים, ללא מכרז. ואת גודל ההפסד הכספי, של כספי הציבור. בנוסף לאמור לעיל, פעלה המועצה בצורה לא מקצועית ומעוררת חשד לכאורה, בהוצאת מכרזים חדשים. להטיית מכרזים לטובת מקורבים".

במכתב, נמנים מספר מקרים של העסקת קבלנים לכאורה, תוך הטיית מכרזים. אשר חברי האופוזיציה, החתומים על המכתב, דורשים את הפסקת העסקתם לאלתר. וכן, דורשים חברי האופוזיציה להקים צוות. שיבקר את הכנת המכרזים טרם פרסומם. זאת, כאמור, בנוסף לדרישה לכונן את הישיבה שלא מן המניין. ולהציג את הנתונים הכספיים.

ממועצת פרדס חנה כרכור נמסר, ביחס לטענות העולות מן הכתוב: המועצה פועלת כדין ,בליווי אנשי מקצוע. המתלונן, פנה למחוז חיפה במשרד הפנים. ומנסה עתה את מזלו במסלול חיוב אישי. כל ההבהרות הנדרשות, אודות ההסכמים שצויינו, נמסרו בהרחבה למשרד הפנים. למועצה אין מה להסתיר, והיא פועלת בשקיפות מלאה. להנחת דעת הממונים עליה ומשרד הפנים.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות