fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורך הדין של צביקה גנדלמן, מדבר

עורך הדין של ראש עיריית חדרה, עו"ד ליאור אפשטיין, בתגובה לדברי הפרקליטות
צביקה גנדלמן
צביקה גנדלמן (צילום: שלומי גבאי)

"משוכנעים שנוכל להסביר"

כזכור, מוקדם יותר היום, הודיעה פרקליטות מיסוי וכלכלה לראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, כי נשקלת העמדתו לדין בכפוף לשימוע. פרקליטו של גנדלמן, עו"ד ליאור אפשטיין, מגיב עכשיו על הדברים, ומסביר את עמדתו ועמדת מרשו. ביחס לטענות שהועלו.

"החקירה נפתחה בחשדות לשוחד בחירות", הוא אומר. "בשלב ראשוני, התברר שאין שוחד בפרשה. ושוב נחשפנו כולנו לכך, ששיטות החקירה בפרשות ציבוריות מחייבות מעצר מכאיב. והרבה פעמים לא נחוץ. היום, מבוסס כתב החשדות כולו על ההנחה, שבין ראש העיר לבין גורם פוליטי וותיק וידוע, סגן ראש עיר לשעבר וקבלן מקומי, התרחש ניגוד עניינים. שכן אותו גורם, היה אוייבו של ראש העיר הקודם. ותמך, לגישת הפרקליטות, בגנדלמן. בסבך ובבוץ הפוליטי. שאלת מעורבותו של ראש עיר בחיי העיר ובשיח הפוליטי המקומי, הינה רחבה הרבה יותר מגבולות העיר חדרה. צביקה גנדלמן, כפי שפעל החל מיום החקירה הראשון, מכבד את מערכות החוק. ומאמין בדרך פעולותיהן. ומשוכנע שיש ביכולתנו, להבהיר את הנושא הסבוך של מעמד עובד נבחר ציבור. ביחס לחובתו כבעל תפקיד. אנחנו חולקים על ההנחה הבסיסית, שראש עיר מחוייב להתנתק בפועל מכל שחקן במגרש הפוליטיקה המקומית. מכבדים את הגישה שלא הכל פרוץ. ומשוכנעים שנוכל להסביר, לחברינו בפרקליטות, מדוע לא נעברה שום עברה במקרה זה".

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות