fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיוט בשבת: חזיר בר פגע באישה שטיילה ביער עופר, מצבה בינוני

האישה, כבת 48 ממרכז הארץ, פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרהבחדרה בניידת טיפול נ בניידת טיפול נמרץ
חילוץ האישה שנפגעה ביער עופר \ צילום: דוברות מד"א
חילוץ האישה שנפגעה ביער עופר צילום: דוברות מד"א

נפגעה מחזיר בר ששעט במהירות

הדבר קרה היום, יום שבת, בשעות הצהריים. ביער עופר. הסמוך למושב עין איילה. אישה נתקלה בחזיר בר, במהלך טיול  של שבת שערכה ביער עם אנשים נוספים. והחזיר, שרץ במהירות לכוונה, פגע בה בחוזקה. ואף העיף אותה הצידה, במהלך מרוצתו לעברה. האישה נפלה ונחבלה בגפיה ובפניה, כתוצאה מהיתקלות בלתי צפויה זו.

חובשים ופראמדיקים של מד"א, הגיעו למקום ההיתקלות תוך הליכה רגלית. היות ולא ניתן היה להכנס עם ניידת הטיפול הנמרץ, לתוך היער. הגעתם, נעשתה בעקבות דווח על התאונה, שהתקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון.

פראמדיק מד"א, אסף תפוחי, מספר על האירוע: "האישה שנפצעה, כתוצאה מההתקלות עם חזיר הבר, הייתה במעבה היער. ולא ניתן היה להגיע לשם, עם ניידת הטיפול הנמרץ. כך שירדנו אליה עם אלונקה וציוד רפואי מציל חיים. וצעדנו לכוונה מרחק של קילומטר לערך. האישה שנפגעה, הייתה בהכרה מלאה והייתה כאובה. היא סבלה מחבלות בפנים ובגפיים, שנגרמו כתוצאה מההתקלות עם חזיר הבר. כך סיפרו לנו מי שהיו איתה במהל הטיול. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל גם טיפול תרופתי. ובסיוע יחידת החילוץ של המשטרה, הוצאנו אותה מהשטח על גבי אלונקה. ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבה בינוני ויציב".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות