fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נני לי נדם מפרדס חנה: "פתחתי את החנות, אבל אז הגיעה שוטרת"

לדברי נני לי נדם, הניסיון לפתוח את החנות השבוע, נבע מהעובדה שחנויות רבות במושבה פתוחות. "חשבתי שאהיה יותר אמיצה", היא אומרת
נני לי נדם \ צילום: אלה פאוסט
נני לי נדם צילום: אלה פאוסט

ביום ראשון השבוע, החליטה נני לי נדם, מרשת החנויות "נני בגדים יפים" לפתוח את החנות בפרדס חנה. אחת מרשת של שתי חנויות.  בפרדס חנה ובקיבוץ משמרות. הסגר הממושך עשה את שלו. והיא, כמו בעלי עסקים רבים, הרגישה שנמאס. לשבת בבית, להפסיד כסף, לחכות. "נכנסתי לחנות בבוקר", היא מספרת, "והתחלתי לנקות. אבל אז הגיעה שוטרת. ואמרה לי שאם לא אסגור, היא תיאלץ לתת לי דוח. חשבתי שאני יותר אמיצה, ושאלך להישפט. אם אקבל דוח כזה. אבל ברגע האמת, סגרתי. ועכשיו אני כמעט ולא מתפרנסת ומקוה לטוב".

 

"מי לא פתוח? אני"

כמו בעלי עסקים רבים, נני לי נידם מתקשה לקבל את רוע הגזירה. שלא מאפשרת לה, לפתוח את שתי החנויות שבבעלותה. "המושבה מפוצצת והכל פתוח", היא אומרת. "ומי לא פתוח? אני. בסגר הראשון, הכל היה סגור. ועכשיו הכל נפתח לאט לאט. מלבד חנויות הבגדים והנעליים ובתי הקפה. את חנות הבגדים השלישית שלי, סגרתי עוד בסגר הראשון. לתמיד. ולא רק בגלל הקורונה. היא הייתה בתל אביב, ואני גרה בפרדס חנה, שזה רחוק. אז תפרתי נסיעות, וזה בא על חשבון דברים אחרים. בסגר הקודם, נגמר חוזה השכירות של החנות ההיא, והחלטתי שזהו. וכיום, אני לא מתפרנסת. למרות שאתר האינטרנט שלי עובד. כי עדיין, יורדות לי השכירויות על החנויות. אני מקוה לטוב. כרגע, בחודש הקרוב, זה המצב. את הכעסים שלי, הוצאתי בעיקר בסגר הקודם. אז היום, אני כבר פחות כועסת".

 

סיורים וירטואליים בהודו ותאילנד

המתפרות, שבהן תופרת נני לי נדם את הבגדים הנמכרים בשתי החנויות, כבר שנים, ממוקמות בהודו ובתאילנד. "אז היום, אני עובדת מולן מרחוק", היא אומרת. "יש לי גזרות מוכנות, אני משנה קצת את הדגמים וזהו. זה לא נורא, אני רק צריכה להיות טיפ טיפה יותר יצירתית. ולעשות את הקניות שלי בשווקי הבדים, ואת העבודה מול המתפרות, בשיחות וידאו. כי לטוס לשם, עדיין אי אפשר".

מתגעגעת?

"וואי, את לא יודעת כמה. זה חסר לי מאוד, הקניות והבקור במתפרות ובכלל. לתאילנד, בטח יהיה אפשר כבר לטוס בקרוב. בהודו, השווקים של דלהי ופושקאר פתוחים כרגיל. אין להם סגר, כי צריך להתפרנס. לפני שבוע, מתה בהודו מישהי שאני מכירה. וגם לשם אטוס כשיהיה אפשר. אני חייבת להזמין סחורה לשתי החנויות ולאתר, כמעט כרגיל. כי אם החנויות ייפתחו פה ולא יהיה לי מה למכור, אני בבעיה. אז יהיו קצת פחות דגמים וכמויות".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות