fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: נקודת אמבולנס בג'סר א זרקא

נקודת הזנקה חדשה של אמבולנס, ביישוב ג'סר א זרקא. שתסייע לקצר את זמן הגעת האמבולנס לאזור
אמבולנס ביישוב ג'סר א זרקא \ צילום: דוברות מד"א
אמבולנס ביישוב ג'סר א זרקא צילום: דוברות מד"א

נקודת הזנקה חדשה, שבה יפעל אמבולנס במהלך שעות היום, הוקמה ביישוב ג'סר א זרקא. בשיתוף המועצה המקומית. זאת במטרה לקצר את זמני ההגעה של אנשי מד"א בשעת הצורך. במד"א אומרים שצוות האמבולנס בנקודת ההזנקה, יעניק שירות לתושבים ביישוב. כמו גם ליישובי הסביבה ולנוסעים על כביש 4. האמבולנס, יפעל בימים ראשון עד חמישי. בשעות תשע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים.בימי שישי וערבי חג, משבי בבוקר ועד שלוש אחר הצהריים. בשעות הערב והלילה, יפעילו אותו מתנדבים, תושבי המועצה המקומית.

 

יוזמה מבורכת

ביישוב ג'סר א זרקא, מצויים מתנדבים רבים של מד"א. ביניהם פראמדיקים, חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס. וכן בני נוער מתנדבים.

יוסי רכאח, מנהל מרחב שרון במד"א: "פתיחת נקודת ההזנקה החדשה, של מד"א בג'סר א זרקא, היא צעד חשוב. שאנו עושים על מנת לקצר את זמני התגובה. וכן לשפר את המענה הרפואי, הניתן לתושבים ביישוב.

ראש המועצה המקומית ג'אסר א זרקא, מוסיף על דברים אלה: "המועצה המקומית, העמידה לצורך הדבר בניין מונגש. ואנו עושים הכל, על מנת להנגיש את השירות הזה לאוכלוסיה. מדובר ביוזמה מבורכת".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד פועל רבות בקרב המגזר הערבי. במטרה להרחיב ולהנגיש את השירותים, אותם הוא נותן לאזרחים. וכן לקצר את זמני התגובה. הרחבת מערך המתנדבים, תושבי הקהילה ביישוב ג'סר א זרקא, תחזק את שיתוף הפעולה. ותשפר את יכולת הצלת החיים. במועצה המקומית ג'סר א זרקה וגם בסביבתה. אני מודה לראש המועצה, מוראד עמאש. וכן לאנשי צוותו. אשר צועדים עמנו יחד, לשם פיתוח הקהילה. ושיפור התנאים למען התושב. על ידי הצבת אמבולנס ביישוב".

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות