fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת הקיץ בכדורסל מגיעה לרגע השיא

ביום שישי ייערך הפנינג הסיום ובמרכזו משחק הגמר בין נבחרות אפרים לפארק * לפני כן ייערך המשחק על מקומות 3-4 ותחרות השלשות המסורתית * הכניסה חופשית
גמר ליגת כדורסל
גמר ליגת כדורסל

לאחר שלושה חודשים של משחקים מרתקים, הגענו לרגע השיא של ליגת הקיץ של חדרה בכדורסל, המאורגנת על ידי מחלקת הספורט של אגף אתו"ס ובחסות מוסך SOS טויוטה. הליגה מגיעה לנקודת הרתיחה שלה וביום שישי הקרוב ייערך הפנינג של ממש בהיכל האנרבוקס המפואר בעיר, ובמרכזו משחק הגמר.
למשחק האחרון של העונה העפילו בסופו של דבר שתי הקבוצות הטובות ביותר, אלה שראויות להתמודד על התואר. מצד אחד קבוצת אפרים, אחת הקבוצות הוותיקות בליגה, שמצליחה בכל שנה מחדש לבנות קבוצה חזקה. מצד שני קבוצת הפארק שלמה, קבוצה חדשה שאיחדה לתוכה שחקנים ששיחקו בקבוצות שונות בשנים האחרונות.
הפארק סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון עם תשעה ניצחונות והפסד בודד ואילו אפרים סיימה את העונה עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים.
במשחקי חצי הגמר שנערכו ביום שישי שעבר, באווירה נהדרת באנרבוקס, הצליחה קבוצת אפרים לגבור על ברנדס החזקה לאחר משחק צמוד. אפרים שלטה לכל אורך המשחק והובילה בהפרשים של 7-10 נקודות, אך סיומת חזקה של ברנדס החזירה אותה עד מרחק של שלשה, שהוחטאה על ידה בשניית הסיום – החטאה שנתנה את האות לחגיגות של אפרים.
למשחק השני עלו שתי הקבוצות המפתיעות של העונה, הפארק ועין הים. המשחק עצמו היה חד צדדי לכל אורכו, כאשר שחקני הפארק מובילים למן הרגע הראשון בפער דו ספרתי ובסיום ניצחון לפארק בפער של 10 נקודות.
קבוצת הפארק, המודרכת על ידי מור ימין, נותנת כאמור עונה נהדרת. היא מציגה קבוצה עם סגל קצר מאוד, אך איכותי ומגוון. אל חיים טובול ועמית חדד הוותיקים והמצוינים, מצטרפים שון ווקנין, אוראל טובול, אסף עמוסי ועידן קריפס, כאשר עמוסי – שנותן עונה פנטסטית, זכה גם לחוזה במכבי חדרה מהליגה הארצית לענה הבאה בזכות יכולתו הגבוהה.
מהעבר השני, קבוצת אפרים של אלעד שרים ממש לא נגמרת. סגל הקבוצה מונה 14 שחקנים כשנראה שגם מהספסל של הקבוצה ניתן לבנות קבוצה לאליפות. השחקנים המרכזיים הם ים סלמן הגבוה המצוין שמשחק בליגה הארצית ועידו סטולרו הקלעי האבסולוטי ששיחק בעברו בליגת העל.
הקבוצות כבר שיחקו ביניהן פעמיים העונה כאשר ידה של הפארק הייתה על העליונה, אבל לגמר חוקים משלו…
ההפנינג יחל בשעה 14:30 עם משחק על מקומות 3-4 בין עין הים לאפרים. לאחר המשחק תתקיים תחרות השלשות שאליה העפילו שישה קלעים מצוינים שיתחרו על תואר יד הזהב כשלאחר התחרות כאמור ייערך משחק הגמר המרתק.
הכניסה כמובן חופשית, כולם מוזמנים!

 

גמר ליגת כדורסל | צילום באדיבות דוברות חדרה
גמר ליגת כדורסל | צילום באדיבות דוברות חדרה
גמר ליגת כדורסל | צילום באדיבות דוברות חדרה
גמר ליגת כדורסל | צילום באדיבות דוברות חדרה
לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות