fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאם בקר מחדרה, תלמיד כיתה י"ב, יקבל את אות שר החינוך לנוער מתנדב

אות שר החינוך יינתן לליאם בקר, תלמיד בית הספר הרב תחומי בחדרה, בשל התנדבותו באקי"ם ובמד"א
ליאם בקר \ צילום: יח"צ רשת עמל
ליאם בקר צילום: יח"צ רשת עמל

גאווה לעיר חדרה

ליאם בקר, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות בחדרה, מרשת עמל, יקבל את אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ארצי. ע"ש אלעד ריבן ז"ל. הפרס, המוענק זו השנה התשיעית, קרוי על שמו של הנער מחיפה, שנספה באסון הכרמל בשנת 2010. בהיותו בן 16 בלבד.

אות זה הניתן על ידי שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין, בסימן שותפות ואחדות, מוענק השנה כאמור לליאם בקר. שנבחר ע"י הוועדה הארצית של משרד החינוך. הפרס יוענק על ידי שר החינוך יואב גלנט, בטקס שיתקיים בזמן הקרוב. בהתאם להנחיות הקורונה.

מנהלת אגף חברה ונוער של משרד החינוך במחוז חיפה, עינב יניב שוורץ: "הועדה הארצית, התרשמה מתרומתו המשמעותית של הנער ליאם בקר מחדרה, למען החברה והקהילה. ובחרה בו כמצטיין ארצי. וזאת, בשל העובדה כי הוא מסייע בהתנדבותו זו, לטובת שילוב השונים בחברה".

צנוע ונחבא אל הכלים

ליאם בקר, זאת יש לציין, מתנדב לאורך השנה בארגון אקי"ם בחדרה. שם הוא חונך במסירות רבה נער שאינו מסוגל לדבר. בנוסף, הוא גם מתנדב במד"א, ובמרכז למשפחה "הכי אחי". וחולם להיות רופא. ובהתאמה: המקצוע המתוגבר אותו הוא לומד בבית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות, הוא מדעי הרפואה.

מנהלת בית הספר הרב תחומי למדעים ואמנויות בעיר חדרה, אילנה שטרהל: "גדולתו של ליאם, היא צניעותו. הוא נחבא אל הכלים, מתנדב ותורם ככל יכולתו. ליאם, הוא סמל לנתינה שאינה תלויה בדבר".

עו"ד רוית דום-עיני, מנכ"לית רשת עמל: "זוהי גאווה גדולה לבית הספר ולרשת. בחירתו של ליאם בקר על ידי הוועדה הארצית של משרד החינוך, מוכיחה כי בקרב הנוער הישראלי קיימת רוח התנדבות ואהבת האדם. וזוהי תעודת כבוד לחברה הישראלית. ליאם, מהווה דוגמה ומופת לאחרים. וראוי למלוא ההוקרה וההערכה על פעילותו ההתנדבותית".

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות