fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא ייאמן: הגנן ממוצא אתיופי אשר איסו, שהפך לאלוף גולף בקיסריה

הגנן שמטפח כבר שנים את הדשא במגרש, הפך לאחד משחקני הגולף הטובים ביותר בישראל

אירוע מרגש במועדון הגולף

אשר איסו מאור עקיבא, זכה בתואר אלוף, בקטגוריית המאסטרס. באליפות ישראל בגולף לשנת 2020,  שנערכה במועדון הגולף שבקיסריה בשבוע שעבר. איסו, שעלה מאתיופיה בשנת 1991, התקבל לעבודה במועדון הגולף קיסריה בשנת 1994. ומאז הוא מטפח את מגרשי הדשא. אבל מסתבר, שלא רק.

במהלך השנים, הדביקו אותו חברי המועדון ב'חיידק' הגולף. ובשנת 2000, הוא החזיק לראשונה את המחבט.

וכיום, בחלוף 20 שנים, כשהוא משתתף לראשונה באליפות ישראל, קטף איסו אשר את המקום הראשון בקטגוריית המאסטרס. אחרי שהביס את יריביו בקרב מתוח, שארך שלושה ימים ברציפות.

"אני שמח, מתרגש וגם מופתע מהזכייה", הוא אומר. "כבר 27 שנים שאני מגיע למועדון בשעות הבוקר המוקדמות. כדי לדאוג לכל מה שנדרש, במסלול הגולף. לצערי, לא תמיד יש לי את הזמן הפנוי כדי להתאמן ולשחק משחק מלא של 18 גומות. מעולם לא לקחתי חלק בתחרויות משמעותיות, ולכן הניצחון שלי עוד יותר מתוק ומפתיע".

ליאור פריטי, סמנכ"ל פיתוח מסחר ותיירות ומנהל מועדון הגולף קיסריה, ברך את הזוכה המאושר וציין: "צוות המועדון וחברי המועדון מתרגשים מהזכייה המדהימה של אשר. שהפגין כישורי משחק מנטאליים וטכניים מרשימים. אנחנו מאחלים לו עוד הצלחות רבות בעתיד".

באליפות ישראל בגולף לשנת 2020, שהתקיימה במועדון הגולף בקיסריה, השתתפו כ-120 גולפאים וגולפאיות. התחרות נערכה בכפוף לכללי 'התו הסגול', תוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות. במהלך שלושת ימי האליפות, כשהם מתחרים במספר קטגוריות שונות, הציגו המשתתפים כישורי משחק נהדרים ורוח איתנה כשהם לא נותנים לאילוצי הקורונה המחמירים להעכיר את החוויה והאווירה הייחודית של האליפות.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות