fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאן נעלם גילי גלזמן?

לפני כשלושה שבועות, הוכרז גילי גלזמן תושב פרדס חנה כנעדר. אך חזר בשלום לדירתו. וכעת הוא מספר לחדשות חדרה, מה קרה לו באותם ימים
גילי גלזמן, נעדר ושב \ צילום: איילת קדם
גילי גלזמן, נעדר ושב צילום: איילת קדם

ב-13 לאוקטובר, אחרי ביקורת שעבר בבית החולים הילל יפה בחדרה, נעלם גילי גלזמן.  פעיל חברתי מוכר בפרדס חנה כרכור. ולמחרת בבוקר אותר, כשהוא בריא ושלם. השעות שחלפו בין העדרותו לבין איתורו מחדש, הפחידו לא מעט את שתי אחיותיו ואת חבריו. שאמרו כי הדבר אינו אופייני לו, וכי הוא אינו נוהג להיעלם. וכי בדרךך כלל, הוא עונה לטלפונים. ולא משנה בכלל היכן הוא נמצא. היום בבוקר, בדירתו שבפרדס חנה, מספר גילי גלזמן היכן היה באותן שעות. ומסביר למה לא צריך לדאוג. לפחות לא לו.

 

"אז נעלמתי קצת"

אנחנו נפגשים בדירה של גילי גלזמן. בקומה האחרונה של בניין מגורים, בפרדס חנה כרכור. חלון גבוה. נוף לגגות אדומים שהיו פעם שדות. רוח של סתיו. בסלון, פזורים צעצועי ילדים. לא בדיוק ידעתי מה יגיד לי במהלך הראיון. הסקרנות הובילה אותי פנימה. הוא התיישב מולי, בלי מסיכה. "הקורונה היא סתם המצאה", פתח ואמר. "בקרוב יגיע הצונאמי".

הוא פעיל חברתי ופעיל בארגון 'לא קונה בלי ארנב', למען קניית מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים. לפני שנה, עבר תאונת דרכים. מאז יש לו פלטינות בידו השמאלית והוא נאלץ לשבת בבית. "אני גם שמאלי בנוסף לכל", הוא אומר. "אז בכלל קשה לי".

מה באמת קרה? לאן נעלמת?

"נסעתי קצת לטבע, אי שם בצפון. אני לא אגיד לאן, כדי שלא יבואו לשם יותר מידי אנשים".

ולמה לא הודעת על כך לאף אחד?

"לא הייתה שם קליטה, אז זרמתי עם זה. הייתי זקוק לשקט. הייתי יומיים בתוך טבע טוטאלי".

 

חושב לגור על הר

השיחה, זורמת לכיוונים לא צפויים. של דת ואחרית הימים וקצת תיאולוגיה. מסוג הדברים שחושבים עליהם לפעמים, אבל לא תמיד אומרים. במיוחד לא במהלך יום עבודה. אני עכשיו רק מטייל, אבל לא מספיק", הוא אומר פתאום. "תראי מה נהיה פה בחוץ. רק בתים ובתים. אני עכשיו פצוע, ולא משתייך לשום משוואה", הוא מוסיף בחיוך. "ואם נחזור ליומיים שבהם נעלמתי, אז לקח לי קצת זמן להבין מה קרה. כי היו לי הרבה דברים לעשות פה. בפרדס חנה כרכור. אמרו לי: איפה היית? אז נכון. הייתי באמת צריך להודיע למישהו לפני. זה בטח מפחיד, כשאתה מהצד. ומישהו מהמשפחה נעלם לך. למרות שכולה הלכתי לרגע".

ומעבר לטיולים, מה אתה עושה עם עצמך בימים האלה?

"עבדתי קודם לכן בענף הבנייה. ואני מאוד רוצה לחזור. אבל בינתיים, לא יכול. אני עושה מה שצריך לעשות. מתנדב בכל מיני מקומות ומעיר אנשים לעשייה חברתית. עד מתי אהיה בבית, בפרדס חנה כרכור? כמה זמן שזה ייקח. אני בבית מחודש מרס, זמן התאונה. והרגל שלי על הריסטארט.

לאן?

"בא לי לעבור לגור על הר. בבית עם נוף. במקום גבוה, שממנו אפשר לראות את הים".

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות