fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפעיל החברתי גילי גלזמן אותר כשהוא בריא ושלם

הפעיל החברתי גילי גלזמן אותר, כשהוא בריא ושלם. ממשפלתו נמסר, כי יתעדכנו באשר לקורות אותו, לאחר שינוח ויתאושש
גילי גלזמן נעדר \ צילום: פרטי
גילי גלזמן נעדר צילום: פרטי

הפעיל החברתי, יצר קשר עם משפחתו לפני מספר שעות. זאת אחרי שהמשטרה פתחה בחיפושים, עקב היעדרותו. גילי גלזמן לא יצר קשר עם בני משפחתו וחבריו, החל מיום ראשון בארבע וחצי אחר הצהריים.

 

גילי גלזמן מפרדס חנה, פרוד ואב לשני ילדים קטנים, נעדר כאמור מאז יום ראשון, בשעה 16.00 אחר הצהריים. החברים שלו אמרו עליו, שהוא איש של טבע. אחד כזה שיכול לעלות על הטנדר שלו ולחתוך להרים. או למדבר. או וואט אבר. אבל מכייון שהוא אינו זמין בנייד, הם מודאגים. יעל רוט, ידידה של גלזמן לחדשות חדרה: "יש בי אמונה שהוא עוד יצוץ היום בצהריים. אבל להיות עם טלפון נייד שהוא מנותק, זה מאוד לא אופייני לגילי. כי הוא עובד דרך האינטרנט, ותמיד מקפיד להישאר בקשר".

 

הטנדר של גילי גלזמן \ צילום: פרטי

הטנדר של גילי גלזמן \ צילום: פרטי

 

המקומות בהם היה גילי גלזמן, ביום בו נראה לאחרונה. לפני שנעדר

חבריו של גילי, חששו לגורלו. זאת עקב העובדה שהוא לא השאיר קצה חוט, המעיד תכנון מוקדם של מסע כזה או אחר. מסוג המסעות בטבע, אותם הוא נוהג לעשות.

ביום ראשון השבוע, בשעה עשר בבוקר, נסע גילי גלזמן לבית פרודתו בעתלית. כדי להשיב לשם את שני ילדיו הקטנים.

בסביבות השעה 11.00 בבוקר, הוא נסע לבית החולים הילל יפה בחדרה, לצורך בדיקה שגרתית בידו. לדברי יעל רוט, ממצאי הבדיקה היו טובים. גילי גלזמן נראה כשהוא יוצא מבית החולים והוא בטוב.

מבית החולים, נסע גילי גלזמן לחוף הים בחדרה. הוא נראה שם בסביבות השעה אחת. משם הוא נסע לואדי ערה. ובשעה 14.00, נראה הטנדר שלו ליד היישוב מי עמי.

בשעה 16.00 הוא הסתמס עם גרושתו. וזו גם הייתה הפעם האחרונה שבה הסתמס או שוחח עם משהו בנייד. חצי שעה אחר כך, הוא כבר לא היה זמין. ומאז נותק עימו הקשר.

יעל רוט: "מישהו מהחברים התקשר אליו מאוחר יותר, בשעה שש. אבל גילי גלזמן כבר לא היה זמין. זה מוזר ולא מתאים לגילי. כי החבר הזה, שטלפן אליו, אמור היה להיפגש איתו בשעות אחר הצהריים, לפי התכנון. והוא לא ענה לו לנייד. יכול להיות שהוא נסע להתנתק ויחזור. אבל זה קצת מוזר".

כאמור, לפני מספר שעות חזר גילי גלזמן כשהוא בריא ושלם. מקרובי משפחתו, נמסר כי יאפשרו לו לנוח. ואז ישאלו אותו לסיבת היעדרותו הפתאומית.

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות