fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חודש המודעות לסרטן השד, פרדס חנה כרכור: בניין המועצה הואר בורוד

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, הוחלט במועצה על היוזמה. כדי לחזק את המודעות לנושא סרטן השד
חודש המודעות לסרטן השד בפרדס חנה \ צילום: דוברות העירייה
חודש המודעות לסרטן השד בפרדס חנה צילום: דוברות העירייה

תאורה ורודה על בניין המועצה

גם במועצה האזורית פרדס חנה כרכור ובמועצת הנשים ביישוב, מציינים את המאבק במחלת סרטן השד. במסגרת הגברת המודעות, הוחלט על תאורה וורודה. שתאיר את בניין המועצה בכל יום, במהלך חודש אוקטובר. בנוסף לזה, עורכות נשות מועצת הנשים של מועצת פרדס חנה כרכור הסברה מקיפה ורחבה. הכוללת חלוקה של סיכות דש. עם סמל הקמפיין של המאבק בסרטן השד.

יו"ר מועצת הנשים במועצת פרדס חנה כרכור, לימור אקוייז: "במהלך אוקטובר, מצויין בכל העולם חודש המודעות לסרטן השד. שהוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים, מכל קבוצות האוכלוסיה. במהלך החודש, נאיר את בניין המועצה באורות וורודים. והיחידה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, ביחד עם מועצת הנשים היישובית, תחלק סרטים וורודים. הדבר יתבצע בכמה נקודות ביישוב, להגברת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. אנו קוראות לכל הנשים, לבדוק ולהיבדק. בדיקה מוקדמת, מצילה חיים.

 

המחלה הממארת השכיחה ביותר

לפי נתונים של האגודה למלחמה בסרטן, מחלה זו הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל. כמו גם בכל העולם המערבי. כ-5000 נשים, מאובחנות בישראל מידי שנה כחולות בסרטן השד. וככל שהמחלה מאובחנת בשלב מוקדם יותר, כן עולים סיכויי הריפוי וההחלמה. לכ-90 אחוז. מסתמן כי מספר הנשים המחלימות מהמחלה, עולה באופן מתמיד. זאת בזכות הגילוי המוקדם. וכן, בזכות שיפור דרכי הטיפול במחלה והגברת המודעות בכל רחבי הארץ.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס
כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!
לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות