fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה – חולקו פרסים לזוכי תחרות הבית המקושט

בטקס צנוע שהתקיים באולם הישיבות של העירייה, חולקו פרסים לזוכי ומשתתפי תחרות "הבית המקושט" – עצמאות 2020 שארגנה עיריית חדרה.
הבית המקושט - הזוכים המאושרים במפגש עם ראש העיר חדרה | צילום: דוברות עיריית חדרה
הבית המקושט - הזוכים המאושרים במפגש עם ראש העיר חדרה | צילום: דוברות עיריית חדרה

השנה התקיימה תחרות הבית המקושט של העיר חדרה בצל אילוצי נגיף הקורונה.

בניגוד לשנים קודמות לא התאפשר סיור של צוות שופטים בבתים המקושטים, ולכן הם צולמו באמצעות רחפן. לאחר מכן הועלו הסרטונים בדף הפייסבוק של העירייה ועמדו לשיפוט הציבור. הדירוג נקבע לפי מספר הלייקים שקיבל כל בית מכלל המצביעים.

ואלה שלושת המקומות שזכו בקולות הרבים ביותר:

במקום ה-1: בניין משותף, ברחוב יפה נוף 25.

במקום ה-2: משפחת זילבר מרחוב הירדן. 

במקום ה-3: משפחת סופר משדרות אלכסנדר. 

שאר המשתתפים בתחרות הבית המקושט זכו בפרסי השתתפות נאים: משפחת כחלון ומשפחת שטיינברג מרחוב הרב קוק; משפחת תשובה מרחוב משמר הגבול; משפחת עיני מרחוב חורשת טל; בניין ברחוב לכיש 5, בשכונת הפארק; משפחת ברון מרחוב הכנסת ומשפחת אריה ברחוב האחו;  משפחת יגורוב מרחוב הנשיא; משפחת שוקרי מרחוב דוד ברמן.

טקס חלוקת הפרסים התקיים במעמד ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון וסמנכ"לית חברה וקהילה אסנת ספורטה. 

ראש העיר בירך את הבאים על זכייתם ואמר כי השתתפותם בתחרות הבית המקושט תחת מגבלות המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, תרמה רבות לרוח החג של העיר כולה ולשמחת יום העצמאות של מדינת ישראל.

 

 

אהבתם את הכתבה?

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות