fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה בצהרי היום: אירוע דקירה ותקיפה של קטינה

שני אירועי אלימות בעיר חדרה, לאור יום. שניהם במרכז העיר. אמבולנסים פינו את הנפגעים
תקיפת קטינה מול קניון לב חדרה \ צילום: איילת קדם
תקיפת קטינה מול קניון לב חדרה צילום: איילת קדם

החזיק את הצוואר ואת הבטן

חדרה. רחוב רוטשילד. אחת וחצי בצהריים. צעיר נדקר ליד חנות הנעליים 'נעלי העיר'. הוא נמלט פנימה, לתוך החנות. ניידות משטרה מגיעות למקום הדקירה. ואיתן גם אמבולנס של מד"א, המפנה את הצעיר לבית החולים הילל יפה במשטרה. בעל החנות ועוברי אורח, נחקרים על ידי המשטרה ורובם מסרבים לדבר.

המוכרים בחנויות הסמוכות, ממלאים פיהם מים. "אנחנו לא ראינו שום דבר", מתעקשים מוכרי השווארמה הממוקמת בסמוך לזירת הדקירה. השוטרים מנסים לשכנע אותם לדבר. לטובת הקרבן, לטובת פענוח המקרה. זה לא עוזר.

בכניסה לחנות,  שכתמי הדם עוד מצויים על יד פתחה, חוקר אחד השוטרים צעיר בן העדה האתיופית. שהיה עד לאירוע הדקירה. מישהו אומר שגם הנדקר, בשנות ה-20 לחייו, היה ממוצא אתיופי.

 

זירת הדקירה ברחוב הרברט סמואל \ צילום: איילת קדם
זירת הדקירה ברחוב הרברט סמואל \ צילום: איילת קדם

 

"לאן הגענו, לאן", ממלמל לעצמו ציון. שתי חנויות ממקום האירוע. רק אתמול נפתחו חנויות הרחוב. ועכשיו-הדקירה. "תפסתי את עצמי", הוא אומר, "כי כמעט נפלתי מהפחד. פתאום אני רואה שניים רבים, ואחד נופל על השני. הוא נדקר בסכין והחזיק את הצוואר שלו ואת הבטן".

"הם עובדים בשוק", מנדב המוכר מחנות הפלאפל מידע. "גם אתמול הם רבו. ולא רק עכשיו. אז היום, זו כבר הייתה הדקירה".

 

ציון, שתי חנויות מהזירה \ צילום: איילת קדם
ציון, שתי חנויות מהזירה \ צילום: איילת קדם

 

לא רוצה להגיש עדות

חדרה. רחוב הגיבורים. מרחק של כמה דקות ממקום האירוע  הקודם של הדקירה. מול קניון לב חדרה מהבהבות הצ'קלקות. אופנועי משטרה, אמבולנס של מד"א ופארמדיקים על אופנועים. נערה כבת 17, מובלת את האמבולנס על ידי שני חובשים של מד"א. האוחזים בידיה. אחותה, נכנסת לתוך האמבולנס ומתלווה אליה לבית החולים הילל יפה בחדרה. לדברי האחות, הנערה הותקפה בגז פלפל, בסמוך לגן הגיבורים הסמוך. לדברי אחותה, היא אינה מעוניינת להגיש תלונה במשטרה. לפחות לא בשלב הזה. השוטרים רושמים את מספר הטלפון של הנערה ושל האחות, למקרה שתתחרט. והאמבולנס מפליג לדרכו.

 

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בסריקות לפני זמן קצר, עם קבלת דווח על תושב חדרה שנדקר על ידי גבר אחר בעיר. לאחר תחקור ראשוני בשטח וסריקות נרחבות, עצרו השוטרים את החשוד, בן 27, תושב העיר. והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאים ולראיות, יוחלט האם לקיים מחר דיון בעניינו. בבית משפט השלום בחדרה. בבקשה להאריך את מעצרו".

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות