fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב רגע לפני הסגר: קורונה בבית הספר התיכון

תלמידי שכבת ט' בבית ספר תיכון המושבה נמצאים בבידוד. חברת מועצת העיר צילה רשף: חבל שנעצרה כל פעילות הנוער
קורונה | בדיקות לאיתור חולים מאומתים. צילום: שירותי בריאות כללית
קורונה | בדיקות לאיתור חולים מאומתים צילום: שירותי בריאות כללית

חולי קורונה מאומתים בתיכון המושבה 

אתמול בשעות הלילה, נודע על מספר תלמידים בבית הספר תיכון המושבה בזכרון יעקב, שהם בגדר חולים מאומתים לקורונה. עקב כך, נכנסו לבידוד ביתי תלמידי כיתות ט' הלומדים בבית הספר. כ-200 במספר. זאת עד סיומה של החקירה האפידמיולוגית שנערכת כעת. והם ימשיכו ללמוד, בלמידה מרחוק. בנוסף, ממליצים במועצה המקומית לכל מי שבא עם התלמידים במגע, לגשת ולהיבדק.

היום, יום חמישי, יוצב מתחם בדיקות המתנ"ס זמארין. לטובת כל מי שבאו במגע עם תלמידי כיתות ט' בתיכון המושבה, ובכלל. "בני הנוער הם א-סימפטומטיים, אך מפיצים את הנגיף", הודגש.

חברת המועצה צילה רשף, לחדשות חדרה: "נכון להיום, מדובר בבית הספר היחידי בזכרון יעקב שהתגלו בו מקרי קורונה. אבל אני רוצה להגיד דבר נוסף: "חבל שהחלטת המועצה, הייתה לסגור את תנועות הנוער. אפשר היה להמשיך את פעילותן, לפי תנאי התו הסגול. אבל ברגע שהפעילות נפסקת, הילדים נפגשים בבתים אחרים. עורכים מפגשים חברתיים וכך להורים-אין שליטה. והם לא יכולים לדעת מה קורה שם. וגם לא כמה נמצאים במפגש. אז זאת התוצאה. אבל עוד מעט כולנו כבר נכנסים לסגר".

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות