fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיוה הימברג היא המנכ"לית החדשה של עיריית חדרה

הועדה לבחירת עובדים בכירים אישרה את מינוייה של זיוה הימברג לתפקיד מנכ"לית עיריית חדרה החדשה
זיוה הימברג | צילום רמה שפי
זיוה הימברג | צילום רמה שפי

זיוה הימברג תושבת העיר, בת 52, נשואה ואם לארבעה ילדים, היא בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בר אילן. סיימה קורסים שונים ביניהם קורס מנהלי רווחה ועתודה למנהיגות בכירה לשירותים חברתיים, קורס ניהול ומנהיגות במציאות רב מערכתית, קורס של פקידי סעד לסדרי דין ועוד.
הימברג החלה את הקריירה המקצועית שלה באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חדרה כעובדת סוציאלית. במרוץ השנים התקדמה לתפקידים נוספים, בראשם מנהלת האגף, תפקיד ניהולי בכיר במסגרתו ממונה על מאות עובדים וניהול תקציב של כ-140 מיליון ₪ בשנה, תכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות. זיוה הובילה ביד רמה ב-12 השנים האחרונות את האגף, תוך פיתוח מענים ייחודיים לאוכלוסיות מגוונות, בין היתר פיתוח מסגרות ורצף שירותים לילדים ונוער בסיכון, הובלת שירותים ייחודים לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים עליהם זוכה העיר לשבחים רבים והקמת מרכז חדשני למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים.
בשנה האחרונה, כיהנה הימברג כממלאת מקום מנכ"לית העירייה לצד תפקידה כמנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים וסייעה בלשכת מנכ"ל בניהול מטלות שוטפות.
ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה בפועל בירך את הימברג לרגל כניסתה לתפקיד ואיחל לה הצלחה: "העיר חדרה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית. זיוה צמחה מתוך המערכת העירונית, והייתה אחראית על ניהולם והובלתם בהצלחה של פרויקטים רבים ומורכבים. אין לי ספק שבזכות יכולותיה, ניסיונה העשיר וכישוריה, תוביל את עיריית חדרה ותפעל למען תושבי העיר".
זיוה הימברג על מינויה לתפקיד מנכ"לית העירייה "אני מודה לראש העיר על האמון שנתן בי ושמחה על הזכות להיות שותפה להובלת העיר חדרה. אני מאמינה כי יחד עם קובעי המדיניות, מנהלי האגפים ועובדי העירייה נקדם ונפתח את העיר חדרה ונעניק שירותים איכותיים לתושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות