fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר בבית החולים

שר החוץ גבי אשכנזי סייר הבוקר בעיריית חדרה ובבית החולים הילל יפה בעיר
השר גבי אשכנזי בבית החולים \ צילום: דוברות בית החולים הילל יפה
השר גבי אשכנזי בבית החולים צילום: דוברות בית החולים הילל יפה

סיור קורונה

שר החוץ וחבר קבינט הקורונה, גבי אשכנזי, סייר היום, יום שלישי, בבית החולים הילל יפה בחדרה. וכן ערך סיור בעיריית חדרה. על מנת לאמוד את ההיערכות בצל משבר הקורונה. וכן לדון בהתמודדות ובתהליכי העבודה העירוניים, למניעת התפשטות הנגיף.

את הבוקר, התחיל השר  גבי אשכנזי בבית החולים הילל יפה. שם זכה לסקירת הפעילות, על ידי מנהל בית החולים, ד"ר מיקי דודקביץ. בנוכחות חברי הנהלת בית החולים. השר אשכנזי סייר במחלקות בית החולים השונות. עמד על ההתנהלות המורכבת, לאור נגיף הקורונה,  וכן שמע על תוכניות הפיתוח. העתידות להתקיים בבית החולים. ביניהן, מבנה ממוגן חדש שייבנה עבור המחלקה לרפואה דחופה. וגם בניית מבנים נוספים, למחלקות הפנימיות ולמחלקות הקורונה. ועד. בנוסף, סייר השר יחידה לטיפול נמרץ כללי ובמתחם לנשים ויולדות, החשודות כנושאות את נגיף הקורונה.

במהלך סיורו, אמר השר גבי אשכנזי לצוות בית החולים: "העבודה שנעשית כאן, מאוד משמעותית. וצריך להגדיל את היכולות של בית החולים. שכבר קיים ופועל. גם מבחינת בינוי, תשתיות ותקנים. כדי לספק את צרכי האוכלוסייה באיזור. שרק הולכת וגדלה. אני מקווה, שבפעם הבאה שאבוא, חהיו כאן עוד בניינים ומחלקות. הצוותים כאן, מתמודדים עם מציאות בהחלט לא פשוטה. ועושים עבודה נהדרת".

בהמשך הבוקר,  אחרי תום הסיור בבית החולים, הגיע השר גבי אשכנזי לסיור גם בעיריית חדרה. שם נפגש עם ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן. ואף הוצגה בפניו מצגת, המסכמת את הפעילות העירונית מאז פרוץ מגיפת הקורונה ועד היום. בנוסף, הוצגו בפניו כל גופי הסמך בעירייה. ועוד קיים השר אשכנזי פגישה עם חברי סיעת 'מחוברים'. והתקיים שיח, בין היתר, על סיירות הקורונה. סיורים המתבצעים במהלך החודשים האחרונים, ברחבי העיר. מידי יום ביומו. על ידי צוותים ומנהלים, של מרחבי הפנאי השונים בעיר. וכן, על ידי נציגי וועד השכונות ומתנדבים. במהלך הסיורים, כך צויין בפני השר, ניתן לאמוד את התנהלות התושבים בזמן הקורונה. ואת הקפדתם על נהלי משרד הבריאות. וכן, לערוך הסברה. ולאתר את המוקדים בהם ישנו ריבוי תחלואה, כדי להגביר בהם את פעילות האכיפה.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות