fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגן ראש מועצת פרדס חנה, הרב יעקב צדקה, חלה בקורונה. אשתו של חבר מועצה בבידוד

הרב יעקב צדקה, יו"ר סניף מפלגת ש"ס, חלה בקורונה ומתאושש בביתו. אשתו של חבר מועצת העיר עו"ד אביעד סיני, בבידוד. סיני: "אני לא מקפל כביסה"
הרב יעקב צדקה חלה בקורונה \ צילום: פרטי
הרב יעקב צדקה חלה בקורונה צילום: פרטי

סגן ראש העיר חלה לאחר יום הכיפורים

זה כבר שבועיים בקירוב שהרב יעקב צדקה, סגן ראש מועצת פרדס חנה, חש ברע. הוא ספון בביתו, חלש ותשוש ומחלים ממחלת הקורונה. רק היום, יום רביעי, מוסרים מקורביו לחדשות חדרה כי חומו ירד והוא מגלה סימני התאוששות. דוד קמוס, מסניף מפלגת ש"ס ביישוב: "הרב צדקה יחזור לפעילות מלאה בתוך כמה ימים".

קמוס: "הרב התחיל להרגיש לא טוב, עוד לפני יום כיפור. אז הוא נכנס לבידוד. אני לא יודע מתי ואיך הרב יעקב צדקה נדבק, אבל כבר יומיים שהוא בלי חום. לישיבת המועצה האחרונה, שהתקיימה כבר לפני שבועיים, לפני שנודע לו על כך שנדבק, הוא כבר לא הגיע. כי הוא חשש מהקורונה. אז אף אחד מחברי המועצה לא נדבק".

 

נמצאת בבידוד בקליניקה למשך שבועיים

במקביל לשהייתו של הרב יעקב צדקה בבידוד, שוהה בימים אלה  בבידוד גם אשתו של עו"ד אביעד סיני, יו"ר סניף מפלגת העבודה ביישוב. סיני: "אשתי היקרה, שהיא פסיכולוגית ולכן גם עובדת חיונית, הייתה ליד חולת קורונה מאומתת. הדבר היה לפני כשבוע. היא קבלה הודעה מחולת הקורונה המאומתת, ומייד נכנסה לבידוד. היא תקועה בתוך הקליניקה, ואני שומר על שלושת הילדים. אנחנו מקפידים מאוד ואתמול היא עשתה בדיקת קורונה, וקבלה תוצאה שלילית. אני מקווה שזה יישאר ככה ויעברו כבר שבועיים".

למדת להכין שניצלים?

"לא. קניתי שניצלים מוכנים. זאת הבעיה: לילדים אין אוכל מבושל, כביסה ואת החום של אימא. אני קונה אוכל מוכן ולא מקפל כביסה. אני יודע רק לתלות. והכנת אוכל, זה גדול עלי. אני מחכה שהבידוד שלה יסתיים, ממש בקרוב".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות