fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה: "לוסיו יישאר בקבוצה רק בתנאים שלנו"

החלוץ הברזילאי הוא היחיד שטרם חתם על הסכמה לקיצוץ במשכורתו, בקבוצה מציגים קו נוקשה. היום: משחק אימון ביתי נגד קריית שמונה
ישאר לפלייאוף התחתון? לוסיו | צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ישאר לפלייאוף התחתון? לוסיו | צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

לאחר מספר ימים לא פשוטים, הגיעו ראשי הפועל חדרה לסיכום עם כל שחקני הסגל הבכיר על חזרתם לאימונים מלאים והשתתפותם במשחקי הפלייאוף התחתון.

כזכור, חדרה הוציאה את השחקנים לחל"ת. ביום שישי לפני שבועיים נערכה פגישה מול ראשי המועדון כשבסיומה השחקנים סירבו בכל תוקף להצעתה של ההנהלה, לפיה יצטרכו לקצץ ב-50 אחוז מהשכר ויזכו במקביל לבונוסים על ניצחונות ועל השגת המקום השביעי (הגבוה ביותר בפלייאוף התחתון).

בשבוע שעבר החלו קברניטי חדרה בשיחות אישיות והצליחו להגיע לסיכום עם כל השחקנים כאשר האחרונים היו חגי גולדנברג, מוחמד אבו פאני ואליאל פרץ. בקרב הזרים סוכם גם עם אוסטין אג'ידה ועם הקשר ג'ורג' פוצ'יבה ולמעשה היחיד שטרם הגיע להסכמות הוא החלוץ הברזילאי לוסיו. כפי שפרסמנו בעבר, בחדרה לא מעוניינים בחלוץ לעונה הבאה ובשלב זה לוסיו עצמו לא מוכן לדון על קיצוץ בחודשים יוני ויולי, וייתכן שישוחרר בעוד שבועיים. 

השחקן מנסה לשפר את עמדתו לקראת חלון ההעברות של הקיץ

"לוסיו יישאר בפלייאוף התחתון רק בתנאים שלנו ולא מעבר לזה", הבהירו בחדרה. הדרישה של לוסיו היא סעיף המציין דקות משחק להן יזכה, תמורת קיצוץ מהצד שלו. הוא יהפוך הקיץ לשחקן חופשי ובכוונתו לשפר עמדות לקראת חלון ההעברות. 

בחודש ינואר הוא דחה הצעה של 300 אלף דולר מהפועל קריית שמונה לעונה וחצי וכן חוזה משודרג בהפועל חדרה לעונה הבאה. בספטמבר החלוץ יהיה בן 32 והוא מכוון למועדון גדול בישראל, או לחילופין לחוזה גבוה וארוך טווח בקבוצה בכירה מהפועל חדרה. 

בכוונת המועדון לשתף במשחקי הפלייאוף התחתון שחקנים שיישארו בקבוצה בעונה הבאה, ובקבוצה חוששים כי לוסיו יתמקד בשיפור הסטטיסטיקה האישית שלו (5 שערים העונה).

בקבוצה מנסים להוריד חלודה מהפגרה לקראת המשך המאבקים בליגת העל

ביום שישי שעבר הפסידה הפועל חדרה במשחק האימון הראשון שלה מאז החזרה מהפגרה, 3:0 להפועל חיפה. המשחק נערך בבית נגלר בחיפה, אופיר מזרחי (צמד) וגידי קאניוק כבשו. רוב שחקני ההרכב הראשון כלל לא שותפו במשחק הזה וזאת מכיוון שהחלו את האימונים באיחור. כל הסגל צפוי לעמוד היום (שישי) לרשות הצוות המקצועי כאשר חדרה תארח את הפועל קריית שמונה למשחק אימון נוסף.

מאמן חדרה שרון מימר סיכם בסיום: "היה חשוב לנו להוריד חלודה ולהחזיר חדות לשחקנים. אני שמח שהמשחק הסתיים ללא פציעות וממשיכים בהכנה למשחקי הליגה".  

 

מסירים חלודה לקראת הפלייאוף התחתון, שחקני חדרה | צילום: הפועל חדרה
מסירים חלודה לקראת הפלייאוף התחתון, שחקני חדרה | צילום: הפועל חדרה

 

מוטי לוי, שאימן במחלקות הנוער של בני יהודה, הכח עמידר רמת גן, גדנע תל אביב ושמשון תל אביב, החל בחפיפה לתפקיד עוזרו של שרון מימר. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בעונה הבאה על חשבונו של רון קלר שיעבוד בקבוצת הנוער שנותרה כזכור בליגת העל.

 

לכתבות נוספות בנושא:

הפועל חדרה לקראת העונה הבאה

אין כדורגל, ושחקן אחד כבר עזב את הפועל חדרה

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות