fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כדורגל, ושחקן אחד כבר עזב את הפועל חדרה

החלוץ האנגלי ג'וניו אוזוקווה העדיף לקבל את הפיצוי שהוצע לו ולעזוב את המועדון באופן מיידי. גם ליתר הזרים הוצע לעזוב אך הם בחרו להישאר בארץ
הפועל חדרה חזרה לאימונים. צילום: באדיבות המועדון
הפועל חדרה חזרה לאימונים. צילום: באדיבות המועדון

חלוץ הפועל חדרה, ג'וניור אוזוקווה, ביקש לעזוב מידית את ישראל בשל התפרצות נגיף הקורונה. אוזוקווה האנגלי הצטרף לקבוצה בחודש ינואר, ולחדרה אף ישנה אופציה לגביו לעונה הבאה. אך הוא פנה לראשי המועדון וביקש לעזוב מידית את ישראל.

בחדרה הסבירו כי אוזוקווה בן ה-26 העדיף לקבל את הפיצוי בשל אי הוודאות לגבי המשך העונה, וכמו כן בשל העובדה שהוא נמצא כאן לבדו, ללא משפחתו. אוזוקווה יקבל חודש פיצוי בתמורה להתרת חוזהו באופן מיידי.

בחדרה הציעו פשרה דומה גם לשחקנים נוספים וביניהם השוער אוסטין אגי'דה, הקשר ג'ורג' פוצ'יבה והחלוץ לוסיו מרינאו אבל הם החליטו להישאר בישראל ולהמתין להתפתחויות לגבי חידוש משחקי הכדורגל. "אנחנו יכולים להבין את ג'וניור שהיה פה לבדו ורצה להיות עם משפחתו ולכן הפרידה הייתה בצורה נאותה ואנחנו עדיין שומרים על האופציה להחזירו בעונה הבאה", אמר היועץ המקצועי אורן גולן. בחדרה מעריכים כי אם תוך חודש ימים לא תהיה התפתחות לגבי חידוש הכדורגל אז גם שאר הזרים יבקשו לעזוב את הקבוצה.

שחקניה הישראלים של הקבוצה והצוות המקצועי הוצאו לחל"ת בשבוע שעבר.

לעדכוני קורונה באתר משרד הבריאות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות