fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוח להשפיע בעברית

עובדים במרכז שהם בפרדס חנה סיימו בהצלחה לימודי עברית ושמעו מגיא מרוז על הכל להשפיע
גיא מרוז עם משתתפי הקורס באירוע (צילום: אילנה לוי)

באחרונה התקיים במרכז הרפואי שהם פרדס חנה טקס הסיום של המחזור השני של לימודי עברית. הטקס המרגש התקיים במעמד שי גול, ממייסדי עמותת אר"צ (אקדמאים לרשות הציבור), חברות הנהלת המרכז, ד"ר טניה בוגוסלבסקי, מנהלת בית החולים, אורי ארי, המנהלת האדמיניסטרטיבית, ורונית הר-נוי, מנהלת הסיעוד, המתנדבות משהם שלימדו בקורס, משתתפי הקורס ומנהליהם. את מפגש הסיום פתחה הרצאת אורח של איש התקשורת גיא מרוז, בנושא "הכוח להשפיע". בהמשך נישאו ברכות והוענקו תעודות לבוגרים.

הקורס נפתח לפני כחצי שנה, בהובלת אסנת אזרחי, מנהלת ענף הדרכה ופיתוח ארגוני במחלקת משאבי אנוש, ובהדרכת עמותת אר"צ. קורס זה, עברית למתקדמים, הוא השני במספר וקדם לו קורס עברית למתחילים. חברות ההנהלה, שראו בפרויקט חשיבות רבה, אישרו את קיומו על חשבון שעות העבודה של העובדים וביקשו מהמנהלים לעודד את עובדיהם להשתתף בו. הקורס יצא לדרך עם 15 תלמידים-עובדים מכל הסקטורים, יהודים וערבים, עולים חדשים וותיקים, שלמדו עברית במסגרת המקבילה לשנה אקדמית – שני סמסטרים. הקורס הוא מיזם התנדבותי של עובדים למען עובדים, שמטרתו להקנות ולשפר מיומנויות קריאה וכתיבה בעברית לעובדי בית החולים הזקוקים לחיזוק מיומנות אלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות