fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההומלסית ענבר קלדרון מפרדס חנה, עושה את השבת ברחוב ביחד עם הכלבים

שכנים ואנשים טובים, ארגנו לענבר קלדרון שולחן ומזון בשפע. אחת השכנות: "לא נשקוט, עד שענבר תגור שוב בבית משלה. כמו כולנו"
ענבר קלדרון והכלבים \ צילום: איילת קדם
ענבר קלדרון והכלבים צילום: איילת קדם

עושה את השבת ברחוב

ההומלסית ענבר קלדרון, שסיפורה הנוגע ללב פורסם השבוע בהרחבה בחדשות חדרה, ממשיכה לגור ברחוב. גם במהלך השבת הנוכחית. בימים האחרונים, נערכו פניות חוזרות ונשנות על ידי חדשות חדרה. לגורמים השונים, האמורים לתת מענה למצוקתה. אלא שכל הפניות, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, נפלו על אוזניים ערלות. תוך פיזור הבטחות שונות. לפיהן, אם תיפרד ענבר קלדרון מהכלבים האהובים שלה, יימצא פתרון. אלא שהכלבים האלה, שבעה במספר, הם הנותנים לה למעשה את הכוח לחיות. והיא מעדיפה להימצא ברחוב, מאשר לוותר עליהם.

אחת השכנות, המבקשת להישאר בעילום שמה, המכירה את ענבר קלדרון מזה עשר שנים: "זה פשוט לא ייתכן. מבקשים מהאישה הזאת, שכל מה שיש לה בעולם הזה הם הכלבים, למסור אותם. הדבר הזה, ממש לא הגיוני. ואני גם יודעת, בנוסף, שיש פתרונות דיור. גם פרדדס חנה. ישנן דירות קרקע של עמידר, שהן אינן מאוכלסות. מדובר באישה, שהיא נכה 100 אחוז. ומן הראוי למצוא לה דירת קרקע המתאימה לצרכיה. שבה, לא תיאלץ להיפרד מהכלבים".

 

ענבר קלדרון ליד אוהל המגורים שלה \ צילום: איילת קדם
ענבר קלדרון ליד אוהל המגורים שלה צילום: איילת קדם

 

רשימת המתנה

מחברת עמידר, אליה פנינו בעניינה של ענבר קלדרון, נמסר בתגובה: "אנו מלווים את הדיירת ברגישות רבה, ובשיתוף הרשות המקומית.ועוד נציין, כי הגברת מימשה את סהיוע המוגדל בשכר הדירה שניתן לה בשנה האחרונה. והסיוע הוארך, גם לשנה הבאה. כיום, ממתינה הדיירת לקבלת דירה. בקומת קרקע בפרדס חנה. וזאת, בהתאם לזכאותה. וככל שיגיע תורה ותתפנה דירה מתאימה, נציע לה אותה. בתוך כך, פועלת עמידר לאתר עבורה דירה בשכירות בשוק החופשי וכן למתן ערבות בגין שכירות זאת. נדגיש כי במהלך השנה האחרונה התגוררה הפונה בדירה בשכירות בשוק החופשי כאשר עמידר ערבים לבעל הבית. לצערנו, בעלי הנכס ביקשו שלא להאריך את חוזה השכירות בין היתר בשל בעלי החיים הרבים שברשותה של הדיירת. נדגיש, כי דירות הדיור הציבורי ותקציב הסיוע בשכ"ד, הינם משאב דל ומצומצם. ומשרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר ימשיכו לסייע וללוות את הפונה. במטרה למצוא עבורה דירה מתאימה".

אנחנו, בחדשות חדרה, נמשיך לעקוב ולעדכן.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות