fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיירים ברחוב דוד שמעוני בחדרה נשארו בלי מים, בגלל שכן שערך שיפוץ

הדיירים בבניין, רובם קשישים, מתגוררים בשכונת רסקו בעיר חדרה. שכן שיפץ שם את ביתו, וחתך את הגדר סביב צינור מים ראשי. התוצאה: פיצוצים בצנרת
סלומון אלמה: דיירים בבניין ללא מים \ צילום: איילת קדם
סלומון אלמה: דיירים בבניין ללא מים צילום: איילת קדם

צינור מים שהיה מגודר, נותר חשוף

מזה כשנה, שדיירים המתגוררים בבניין שברחוב שמעוני 33 סובלים. 15 דיירים במספר, רובם קשישים. צינור מים משותף, הנמצא על המדרכה ברחוב פרנק הסמוך ומוביל את המים לדירותיהם של הדיירים, נפגע ומתפוצץ שוב ושוב. הסיבה: שכן ברחוב פרנק, החליט לשפץ את ביתו. ובמסגרת השיפוץ, הסיר את הגדר שהקיפה את הצינור. התוצאה: פגיעות חוזרות ונשנות בצנרת. עקב היותו של הצינור חשוף. סלומון אלמה, המתגורר בבניין הממוקם ברחוב דוד שמעוני 28: "לפני יומיים, שוב התפוצץ הצינור. נשארנו המון שעות בלי מים בבתים. גרים פה אנשים זקנים. בעירייה אומרים שהשכן צריך לתקן. השכן אומר שהעירייה צריכה להזיז את הצינור. ואנחנו סובלים".

 

"מצפצפים עלינו"

לדברי סלומון אלמה, פיצוצים בצנרת המלווים בהפסקות מים ממושכות, מתרחשים מידי חודש חודשיים. "השכן נוסע רוורס ופוגע בצינור, שעכשיו כבר אין סביבו גדר. וגם רכבים אחרים פוגעים בו", הוא אומר. "בקשתי  מתאגיד המים מי חדרה להזיז קצת את השעון ולגדר אותו שוב. הגיעו טכנאים ונאמר לנו שצריך לשלם על זה 6000 שקלים. מצפצפים עלינו. ולא נראה שזה הולך להיגמר. אני לא מבין למה העירייה לא מטפלת בזה. מדובר בצינור המשרת מספר רב של דיירים ברחוב דוד שמעוני. ולא בצינור שהוא בבעלות אדם פרטי. וכל פעם שקורה פיצוץ, זה ים של טלפונים ומלחמות. עד שמישהו מתאגיד המים מי חדרה מגיע לתקן. אחנו פשוט לא גרים בשכונה הנכונה".

 

מנכ"ל חברת תאגיד המים מי חדרה בתגובה: "אתמול, פנה אלי אחד מאותם דיירים בבניין. בקשתי ממנו לכתוב אתל הדברים. הנושא ייבדק על ידינו".

 

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות