fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדבורג ופרדס חנה כרכור: החל מהשבוע ערים תאומות

הסכם ערים תאומות בין העיר בדבורג שבגרמניה לבין פרדס חנה כרכור, שתחילתו סיפור מורשת משפחתי, נחתם בזום
טקס החתימה הוירטואלי \ צילום: דוברות מועצת פרדס חנה כרכור
טקס החתימה הוירטואלי צילום: דוברות מועצת פרדס חנה כרכור

חותמים בזום

ראש המועצה המקומית של פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור וראש עיריית בדבורג, סשה סולבך, חתמו השבוע על הסכם ערים תאומות בזום. ההסכם, נחתם תוך אירוע ייחודי, המותאם לימי הקורונה.

באירוע החתימה שנערך במהלך טקס וירטואלי, לקחו חלק ראש העיר בדבורג סשה סולבך וצוותו. וכן ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור. וכן חברי ההנהלה במועצה: אורי פרץ, נחום גנצרסקי, נתנאל קסטן, ואביעד סיני. בנוסף, השתתפו בטקס גם מנכ"ל המועצה קובי אלון ותושבי המושבה יוסי ואפרת אמירי.

שורשי החתימה על ההסכם הנוכחי, בסיפור מורשת משפחתי יוצא דופן. של תושב המושבה יוסי מאירי, אשר בניין העירייה בבדבורג היה שייך לסבא וסבתא רבה שלו. לאחר טיול שורשים שעשו יוסי מאירי ומשפחתו בעיירה וביקור בבית העירייה לפני כשנה וחצי, נרקם קשר בינם בין ראש הרשות בבדבורג. שלימים, אף הביא לחתימה על הסכם ערים תאומות, שנערך השבוע.

ראש המועצה, הגר פרי יגור, ציינה במהלך הטקס כי לפרדס חנה כרכור ולבדבורג, יש הרבה מן המשותף. "אני בטוחה שנוכל להניע פרויקטים משותפים לרווחת הקהילות שלנו, בדגש על תחומי החינוך, הצעירים והסביבה"" אמרה. והוסיפה: "אני מאחלת לכולנו, שנעבור את התקופה הזו בבריאות איתנה. ונוכל באמת לשתף פעולה בפיתוח קשרים ושיתוף מידע וידע. וכן בפיתוח וקידום למען תושבינו".

ראש עיריית בדבורג, סשה סולבך, בירך על ההסכם ועל שיתופי הפעולה העתידיים בברית הערים התאומות. וציין, כי הוא סמוך ובטוח ששתי הערים התאומות יוכלו להוביל פרוייקטים נהדרים ומשותפים יחדיו. "אני מקווה שמשבר הקורונה יסתיים  ונוכל להיפגש ולהגיע לישראל, לפרדס חנה כרכור ולהניע את שיתופי הפעולה למען הקהילות שלנו", אמר.

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות