fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעללות: טלאים דחוסים בתוך תא המטען

לא יאומן: שבעה טלאים בצפיפות איומה, בתוך תא המטען של מכונית נוסעת
טלאים בתא המטען \ צילום: דוברות המשטרה
טלאים בתא המטען צילום: דוברות המשטרה

קולות של כבשים מתוך תא המטען

התעללות בבעלי חיים נחשפה הבוקר, יום ראשון, במפתיע. במהלך פעילות שגרתית של שוטרי משטרת התנועה. שערכו אותה ביישוב אום אל פאחם, שבואדי ערה.

במהלך הפעילות השגרתית שערכו שוטרי התנועה, הם הבחינו לפתע בנהג. המנהל שיחה בפלאפון הסלולארי שבידו, תוך כדי נסיעה. השוטרים עצרו את הנהג, בשנות ה-50 לחייו, על מנת לרשום לו דו"ח תנועה. אלא שאז, שמעו לפתע השוטרים קולות משונים הבוקעים מתוך תא המטען של המכונית. שהתבררו להם  מייד אחר כך, כקולות של כבשים.

 

אנשי משרד החקלאות

שוטרי משטרת התנועה מיהרו בעקבות הקולות ופתחו את תא המטען של המכונית. שם, גילו לתדהמתם לא פחות ולא יותר מאשר שבעה טלאים. כשהם מוחזקים בצפיפות איומה. ובניגוד גמור לתקנות של צער בעלי חיים. לנהג העבריין, תושב אום אל פאחם, נרשם דו"ח תנועה על סך 1000 שקלים. אולם בכך כמובן לא הסתיימה הפרשה. השוטרים זימנו למקום האירוע, את אנשי יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות. ואלה, עיכבו את הנה ולקחו אותו לחקירה. בגין הסעת בעלי חיים ברכב שאינו מורשה לכך, וכן העברת צאן ללא היתר והתעללות בבעלי חיים.

 

 

הישארו מעודכנים באתר ובפייסבוק חדשות חדרה, כל זכרון, כל הפרדס

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות